וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום

כל משחק, כמעט, צריך נבל משכנע, ויש לנו כמה כאלה היום. אך המנהיג הוא, ללא ספק, דו-פנים מלגו

בכל שבוע עולים טריילרים חדשים לוואלה!וידאו. ובכל שבוע אנחנו מציריים עליהם דגל ישראל תקני ותולים אותם על תורן גבוה בשביל שיתנופפו ברוח. אלה מהם שמצליחים לשרוד ככה שבוע ימים, בלי אוכל או שתיה, נחשבים לחזקים מספיק בשביל להיכנס למדור הוידאודרום שלנו.

והשבוע בסימן פלייסטיישן 3. רק אחד מ-6 המשחקים שמופיעים כאן לא יגיע לקונסולה המדוברת, וגם זה עוד לא בטוח. שניים מהמשחקים, לעומת זאת, בלעדיים ל-PS3, ולא יגיעו לאף אחת ממתחרותיה.

Lego Batman

תקופת השקה:ספטמבר 2008


מיועד לפלטפורמות: פלייסטיישן 2, פלייסטיישן 3, PSP, אקס-בוקס 360, ווי, נינטנדו DS, המחשב האישי


הערות: אחרי שהפכו את מלחמת הכוכבים להרפתקת לגו מטורפת ומצחיקה, חוזרים האנשים של Traveller’s Tales ועושים את אותו הדבר גם לבטמן (וגם לאינדיאנה ג'ונס, דרך אגב). בטריילר הזה תוכלו לראות שניים מהנבלים הגדולים ביותר של ייקום בטמן – דו-פנים והדחליל. מה לעשות, בלגו הם נראים ממש חמודים.

Killzone 2

תקופת השקה: פברואר 2009


מיועד לפלטפורמות:פלייסטיישן 3


הערות: מה עוד לא נאמר על Killzone 2. בהתחלה הראו לנו טריילר מזוייף עם גרפיקה מדהימה, לאחר מכן הראו טריילר אמיתי עם גרפיקה מדהימה ועכשיו מגיע לו עוד טריילר, והגרפיקה שלו – כן, גם היא מדהימה. הבעיה היא שאין לנו במה להיאחז מעבר לטריילרים, כי המשחק כל הזמן נדחה. ועכשיו הוא צפוי להגיע רק בפברואר 2009. עצוב, עצוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

Little Big Planet

תקופת השקה: אוקטובר 2008


מיועד לפלטפורמות: פלייסטיישן 3


הערות: נא לא להתבלבל, זהו לא המשכו של Little Big Adventures המצוין. עם זאת, מדובר באחד הכותרים המעניינים ביותר שעומדים לצאת לפלייסטיישן 3 בשנה הקרובה, אפילו שאין כאן גרפיקה מדהימה או דמויות מוכרות. מה שכן יש במשחק הזה, היא משחקיות חברתית (וחברותית) משעשעת ופוטנציאל לבנות שלבים מוטרפים.

Enemy Territory: Quake Wars

תקופת השקה: סוף 2007 למחשב, 28 במאי 2008 לקונסולות


מיועד לפלטפורמות: אקס-בוקס 360 ופלייסטיישן 3


הערות: Enemy Territory: Quake Wars הושק כבר למחשב האישי, ולמרות שהובטחו לנו הבדלים בין הגרסה הזו לגרסת הקונסולות (ובין גרסת האקס-בוקס לגרסת הפלייסטיישן), המשחק אמור להישאר, בעיקרו, אותו המשחק. לכן החליטו במחלקת יחסי הציבור הרלוונטית להוציא דווקא טריילר משעשע בדמות פרסומת מזוייפת. והיי, זה באמת משעשע.

Crash: Mind over Mutant

תקופת השקה: אוקטובר 2008


מיועד לפלטפורמות: אקס-בוקס 360, ווי, נינטנדו DS, PSP, פלייסטיישן 2


הערות: הבנדיקוט החביב על רבים חוזר, ומגיע הפעם לקונסולות הדור השביעי. זהו המשחק ה-15 בו משתתף קראש, וגם הפעם הוא יצטרך להציל את חבריו ממזימות של מדען מטורף. לא צפויים יותר מדי חידושים לנוסחה מנצחת, והמשחק יגיע בזמן לתקופת החגים, מה שמראה כי מפיציו בויונדי מאמינים בו.

Top Spin 3

תקופת השקה: 23 במאי 2008


מיועד לפלטפורמות: נינטנדו DS, ווי, אקס-בוקס 360, פלייסטיישן 3


הערות: המתחרה של חברת 2K Games לסדרת ה-Virtua Tennis של סגה הצליחה להתקבל בברכה בעולם המשחקים. בכלל, נראה כאילו הטניס הוא הספורט עם המשחקים הטובים ביותר, ואם לשפוט מהקדימון של Top Spin 3, הכותר החדש בסדרה לא יהיה יוצא דופן.

  • עוד באותו נושא:
  • טריילרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully