וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השבוע

מכונת הריחות של NTT מאפשרת לכם לקבל הודעות סלולריות עם ריח נלווה. הרעיון הזה, יש לומר, מריח ממש רע

לעיתים, קוראים יקרים, קשה לי עם האומה היפנית. מצד אחד, הם הביאו לנו דברים נהדרים כמו 'ספיד רייסר' ודומו-קון, ומצד שני האומה הזו לפעמים פשוט ביזארית מדי. אני לא מדבר רק על המנהגים התרבותיים ששונים כל כך מאלה האירופאים והאמריקאים, אלא גם על מוצרים מוזרים אותם הם מנסים להחדיר לשוק במדינתם, ולאחר מכן גם בכל העולם.

המכשיר הנוכחי, שנבנה על ידי חברת NTT, מייצג רעיון עליו חשבו בעולם הטכנולוגי כבר מזמן, אך לא יישמו בקנה מידה מסחרי – מכונת ריחות. במקרה הנוכחי, מדובר במכונה קטנה שמשתפת פעולה עם טלפון סלולרי תומך. בזמן שהטלפון מציג תמונה ומשמיע מנגינה, מכונת הריחות מפזרת את הריח הרלוונטי. חוויה רב-חושית, או משהו.

המטרה המוצהרת של המכונה החדשה היא לאפשר לאנשים לשלוח לחבריהם ברכות, ובאופן כללי להיות נחמדים, אבל יש סיבות לכך שמכשירי Smell Blaster למיניהם לא הצליחו – זה פשוט רעיון גרוע. נעזוב לשנייה את האנשים להם נטייה למיגרנות שמופעלות על ידי ריחות חזקים, גם לאנשים אחרים לא תמיד יש חיבה לאותם הריחות. אם תמונה אפשר לסגור, ומנגינה ניתן להפסיק (בניגוד למה שנוטים לשיר), להוציא ריח מהחדר זה הרבה יותר קשה. מעבר לכך, יש כאן פוטנציאל עצום לפריצות והודעות שמשתמשות במערכת בשביל ליצור ריחות לא נעימים. נכון לעכשיו, מדובר במוצר שנמצא בבטא ביפן, וכולי תקווה שהוא ייגנז לפני שיהפוך למסחרי וישתלט על העולם. ובינתיים, זהו הגאדג'ט הגרוע... של השבוע.

ומה אתם מריחים?

האם הרעיון הזה נשמע לכם כמו משהו שיכול לשנות את חיי החברה שלכם לטובה, כשתוכלו לשלוח ריח של ורדים לבחורה איתה התחלתם בסופ השבוע? או שמא זה נשמע כמו סיוט, כי מי באמת רוצה לקבל ספאם סלולרי עם ריחות של המבורגר או סיגריות?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully