וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Eye-Fi - הדור הבא

כרטיס הזכרון בעל היכולות האלחוטיות מקבל היום שני אחים, והגדול שבהם אף יכול להגיד איפה התמונה צולמה

לא מכבר כתבנו כאן, במדור הזה, על כרטיס ה-Eye-Fi. מדובר בכרטיס זכרון SD שמיועד למצלמה הדיגיטלית, וכולל בתוכו גם משדר אלחוטי זעיר שמאפשר לכם להעביר את התמונות למחשב האישי או ישירות לאינטרנט בלי הצורך לחבר את המצלמה עם חוט למחשב או להוציא את הכרטיס ולשים אותו בקורא כרטיסים.

היום הודיעה היצרנית של Eye-Fi היא היא מרחיבה את היצע הכרטיסים שלה, וכיום יש כבר שלושה דגמים שונים של Eye-Fi. לשלושתם יש, אמנם, נפח של 2 גיגהבייטים, אך ההבדלים ביניהם מסתכמים לא רק במחיר. ה-Eye-Fi Share הוא הכרטיס המוכר שבחבורה – הדגם הראשוני של איי-פיי – ומחירו יעמוד על 99 דולרים. הכרטיס הזול יותר הנו ה-Eye-Fi Home, בעל מפרט אלחוטי שונה שמאפשר לכם להתחבר אך ורק לרשת הביתית שלכם ולא לרשתות אינטרנט פומביות, 79 דולרים מחירו.

החידוש האמיתי כאן הוא ה-Eye-Fi Explore, כרטיס שיעלה 129$ אך יאפשר לכם לא רק להעלות תמונות לאתרי שיתוף דרך רשתות פומביות, אלא גם כולל מנגנון של חברת Skyhook המאפשר שילוב מידע גיאוגרפי באמצעות טריאנגולציה של המיקום על ידי מציאת רשתות אלחוטיות מוכרות בסביבה, וגישה חופשית למשך שנה לאחת מכ-10,000 נקודות הגישה האלחוטיות של חברת Wayport הפועלות ברחבי ארצות הברית.

פירוש הדבר הוא שהמצלמה תדע היכן אתם מצלמים, והמידע יוטמע בתמונות. כך תוכלו להעלות אותו לאתרים - כמו פליקר - שמזהים את התיוג הגאוגרפי באופן אוטומטי, ולא להאלץ למלא תגיות מיקום באופן ידני.

שמחה אלחוטית?

עוד יום חדש מתחיל, ואיתו גם השאלה היומית שלנו אליכם - מה אתם חושבים על הגאדג'ט של היום? האם יש הצדקה לשלם כל כך הרבה על כרטיס זכרון רק בשביל הנוחות שבהעברה אלחוטית, או שעדיף לשלם הרבה פחות ולשמר את המסורת של החיפוש התמידי אחר כבל ה-USB?

  • עוד באותו נושא:
  • eye-fi

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully