וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנת השבוע

דידי חנוך

13.5.2008 / 8:40

עוד אחת מתכונות המפתח של המק מועתקת באופן מושלם לחלונות. קבלו את גרסת הוינדוס ל-Expose

למקיסטים יש כמה קלפי מפתח כשהם באים להסביר כמה מערכת ההפעלה שלהם טובה יותר, יפה יותר, מקסימה יותר ובאופן כללי מ-אממת יותר מהחלונות שיש לרובנו.

אחד הקלפים האלה הוא אקספוזה, התוכנה שמחליף החלונות התלת מימדי של ויסטה הוא מעין גירסה פחות נוחה שלה. מה התוכנה עושה? פשוט מאד. בלחיצת כפתור, היא מציגה את כל התוכנות שפועלות במחשב שלכם כחלונות שונים על המסך. כשמעבירים את העכבר על החלון, הוא נכנס לפוקוס וכותרתו מופיעה על המסך.

זה אמצעי נוח בהרבה להחליף יישום פעיל מה-alt-TAB של XP ומהגרסה התלת מימדית של ויסטה. ועכשיו, תודות לתוכנת השבוע שלנו, אתם יכולים להנות ממנו גם במחשב החלונות שלכם.

DExposE2 (תוכנה מוצלחת, שם גרוע) היא שכפול חינמי ומצוין של Expose. התוכנה עובדת עם כמה מקשים ועכבר. F9 ייתן לכם את כל התוכנות הפעילות כמיני חלונות. F10 יגדיל את התוכנה עליה אתם מצביעים עם העכבר. לחיצה עם העכבר על חלון מסוים פשוט מעביר אתכם אליו. וטאב מאפשר לאלה מכם שאינם חסידי עכבר לעבור מחלון לחלון, כאשר לחיצה על Enter תבחר בחלון המואר הנוכחי.

ההפעלה של התוכנה פשוטה להפליא. היא מהירה מאד, ולא שוקלת הרבה (הורדה של פחות ממגה). יש לי תחושה שכמו Launchy, היא תהפוך לתוכנת שבוע שמשתלבת עמוק בחיי המחשב האישיים שלי. הפגם היחידי שמצאתי בה הוא נטייה מוזרה להציג חלק מהחלונות כנגטיב של עצמם. אבל בסה"כ, זה לא מפריע לזהות מה יש בכל חלון ולעבור לתוכנה הרצויה.

מומלץ.

  • עוד באותו נושא:
  • expose
  • dexpose2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully