וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: miShare

תוסף חדש מאפשר לכם להעביר תוכן מאייפוד אחד לאחר בלי הצורך במחשב או בתוכנות מסובכות

מכשירי האייפוד של אפל הם מנגני המוזיקה הניידים הפופולאריים ביותר בעולם. למרות שאין להם את הראשוניות על הרעיון, הביצוע הצליח לשבות את ליבם של אנשים, והאייפודים הפכו במרוצת השנים גם לאביזרי אופנה. אך מתחת למראה האסתטי, ישנן לא מעט מגבלות שלא קיימות במכשירים אחרים.

אחת המגבלות העיקריות שקיימת באייפוד היא הבעייתיות שבהעברת תוכן מהמכשיר החוצה. מעבר לכך שזה מונע מכם להעתיק דברים שיש לכם על הנגן בחזרה אל המחשב (אלא אם אתם משתמשים בתוכנות שיועדו לכך), אין גם אפשרות להעביר קבצים בין שני אייפודים בלי הצורך במחשב. והיכולת הזו יכולה להיות מועילה למדי.

הפתרון מגיע בדמות miShare – אביזר קטן עם שני תקעים, אליהם מחברים שני מכשירי אייפוד. לאחר מכן, במספר לחיצות פשוטות, ניתן להעביר תוכן (שירים, תמונות, סרטוני וידאו) ממכשיר למכשיר במהירות לא-גבוהה-אך-סבירה של 500kbps. האביזר הנ"ל תומך כמעט בכל הדגמים של האייפוד, למעט ה-Shuffle, הסדרות הישנות יותר (דור 1 ו-2) ומכשירי האייפוןטאץ'. מחירו עומד כיום על כ-100 דולרים.

להעביר או לא, זו השאלה?

האם המכשיר הזה שווה את מחירו הגבוה-יחסית בגלל שכבר יש לכם אייפוד ותמיד חלמתם על יצירת קשר בינו לבין אחיו למפעל, או שמא כל הרעיון לא שווה את הכסף והמאמץ?

  • עוד באותו נושא:
  • mishare
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully