וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היהלום של HTC

חברת HTC הציגה היום בארץ את ה-HTC Touch Diamond - מכשיר הדגל החדש של החברה

מערכת וואלה!

חברת HTC הציגה היום לעיתונאי ארצנו את HTC Touch Diamond – המכשיר החדש של החברה שנחשף לראשונה לפני כשבוע. באירוע המקומי היה נוכח גם מר קווין צ'ן – מנהל אזורי של המזרח התיכון, אפריקה ומזרח אירופה ב-HTC העולמית.

המכשיר, אותו מנסים לשווק לנו כמתחרה ישיר של אייפון, מרשים מאוד מבחינה עיצובית. הוא שחור, נראה טוב ובאופן כללי מזכיר יהלום שחור. הממשק שלו הוא TouchFLO 3D – הגרסה החדשה של TouchFLO אותו ראינו כבר ב-HTC Touch ו-Touch Dual, כאשר תחתיו מותקנת לה Windows Mobile 6.1 נטולת עברית. התמיכה העברית תגיע בנפרד, וטרם ידוע איזו חברה תייצר אותה.

הרושם הראשוני של טלפון מעוצב עם ממשק מעוצב מתנפץ קצת כשמנסים לעבוד איתו. נסייג ונגיד כי עוד לא מדובר בגרסה שיוצאת לחנויות, אבל גם בשלב הזה לא אמורות להיות בעיות של איטיות והיעדר תגובה ברמות בהן נתקלנו. נקווה כי עד ליום ההשקה יצליחו ב-HTC להביא את המכשיר לרמת מהירות סבירה, ולא ישאירו אותו (כפי שקרה עם Touch ו-Dual) איטי מאוד.

באשר לתוכניות החברה לעתיד, אמר מר צ'ן כי ברבעון האחרון של 2008 תשיק HTC את המכשיר הראשון שלה שיבוסס על מערכת ההפעלה הפתוחה אנדרואיד, כשבעתיד הרחוק יותר מתכננים בחברה ליצור שני ערוצים – האחד של טלפוני Windows Mobile המיועדים בעיקר לעסקים, והשני של מכשירי אנדרואיד לקהל הצרכני יותר ובמיוחד לצעירים.

  • עוד באותו נושא:
  • htc
  • htc diamond

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully