וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממחר, Naked ADSL בבזק

בזק תספק ממחר קו ייעודי לגלישה באינטרנט; משרד התקשורת רומז כי אם מחירו לא יהיה אטרקטיבי, יתערב רגולטורית

משרד התקשורת הוציא לפני מספר דקות הודעה על פיה תחויב ממחר חברת בזק לספק למנוייה קו בשיטה שקיבלה את השם Naked ADSL – תשתית לאינטרנט בלבד, ללא הצורך ברכישת קו טלפון מבזק. בכך אישר המשרד, בעצם, את הצעת המחיר אותו הגישה בזק לקו הזה – 25 ש"ח לחודש.

במחיר הנ"ל אין בשורה של ממש ללקוחות, כיוון שכבר היום יכולים אנשים המבקשים לקנות קו בזק בשביל האינטרנט לקנות את חבילת "קו קל" באותו המחיר ממש. אם כך, נשאלת השאלה למה אישר משרד התקשורת לבזק להפעיל את השירות במחיר הזה, כשבעצם אין בו בשורה של ממש? את התשובה אפשר למצוא, ככל הנראה, בהודעה לעיתונות של המשרד.

" המשרד ציפה כי התשלום בעד ADSL only יהיה סביר ונמוך מהתשלום בעד שירות ADSL המשולב עם קו טלפון, וזאת במטרה ליצור חלופה אפקטיבית לשירות ADSL משולב, בהתאם לתכלית העומדת בבסיס החלטת המשרד" כתוב בהודעה, ואילו ידוע שנכון להיום, זה איננו המצב. הסיפור, אם כך, הוא ש"משרד התקשורת נכון להמתין מספר חודשים, במהלכם יבחן את האופן בו ישווק וייקלט שירות ADSL only בשוק. באם יימצא כי התעריף שקבעה חברת "בזק" אינו מגשים את התכלית האמורה, ישקול המשרד דרכים לפתרון הבעיה; בכלל כך תישקל הפעלת סמכות השר, ובמסגרתה מתן הוראה לחברה לקבוע תעריף חדש."

לשון ההודעה רומזת כי מדובר באיום מפורש על חברת בזק מצד משרד התקשורת. אחרי שחייבו את החברה להשיק את השירות, עכשיו אומרים במשרד התקשורת כי אם היא לא תשתף פעולה גם בתמחורו – ישתמשו בכוחות הרגולטוריים שלו כדי לעשות זאת במקומה.

תגובת בזק לא נמסרה עד למועד פרסום הידיעה

גילוי נאות: וואלה! היא חלק מקבוצת בזק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully