וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'טי השבוע

16.5.2008 / 9:00

השבוע היו לנו בעיקר דברים שמוסיפים יכולות חדשות לדברים קיימים. או במילים אחרות: גאדג'טים

בראשון שידרגנו מדף

ביום ראשון העלינו מדף שמסוגל להציג הודעות באמצעות נורות LED. הוא אמנם עוד לא מוצר, אבל הוא ניצח בתחרות עיצוב, מה שמגדיל מאד את הסיכוי לכך שיהפוך למוצר מסחרי. אנחנו, שאוהבים מאד RSS, התלהבנו מאד. אבל המדף לא זכה לתמיכה גורפת. רק 60 אחוז מתוך 727 מצביעים היו בעדו.

בשני חיברתנו רדיו

מכשיר רדיו לא יכול להיות גאדג'ט? מי אמר? כשהוא גם רשת חברתית ומאפשר לכם לראות מה חבריכם שומעים, זה מגניב בעינינו. אתם, לעומת זאת, לא התרשמתם מהרדיו הדיגיטלי. ונראה שרבים מכם באמת לא חושבים שרדיו יכול להיות גאדג'ט. 56 אחוז מתוך 269 המצביעים חשבו שהוא איום.

בשלישי שיפרנו מצלמות

נחמד לראות שגאדג'טים מן העבר - הלא רחוק - יכולים לשוב למדור עם דור חדש ומשודרג. איי-פיי, כרטיס הזיכרון שמוסיף יכולת אלחוטית למצלמות, הוא שוס אמיתי מאז שיצא לחנויות. הדור החדש, שמוסיף מיקום גיאוגרפי, יהיה ככל הנראה להיט גם הוא. גם אתם אהבתם את הרעיון. 76 אחוזי תמיכה מתוך 512 מצביעים הספיקו בהחלט כדי להפוך אותו לגאדג'ט השבוע

ברביעי שיתפנו במוזיקה

ברביעי הבאנו גאדג'ט שהחסרון הגדול ביותר שלו הוא העובדה שהוא עוזר רק לבעלים של סוג אחד ספציפי של נגן: אייפוד. מצד שני, הקושי בהעברת שירים ממכשיר למכשיר - וזה מה שהמוצר עושה - בולט יותר באייפודים, כך שברור לנו הצורך. למרות שהוא עוזר רק לאייפודים, 68 אחוז מתוך 431 מצביעים תמכרו בו. אבל אין לנו מושג למה, כי איש מהם לא כתב תגובה.

בחמישי חזרנו לעבר

אנחנו לא יודעים האם אנחנו שמחים או מצטערים שבובת הוודו שמציקה בסמסים ובמיילים היא רק פרויקט של סטודנטים לאמנות שככל הנראה לעולם לא יצא לייצור המוני. מצד אחד, זה מוצר נוראי כל כך, בגלל ההצקות. מצד שני, זאת בובת וודו! אתם, לעומת זאת, הייתם אדישים. או שהתקשתם לבחור. לא ברור. רק 292 מצביעים, ומתוכם רוב דחוק של 53 אחוז לתומכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully