וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום

מרבית הטריילרים השבוע מתחילים באות M וכוללים אלימות. צירוף מקרים? אולי, אבל כנראה מדובר בקונספירציה

בכל שבוע עולים טריילרים חדשים לוואלה!וידאו. ובכל שבוע אנחנו מושיבים אותם על חמור אפור ונחמד ונותנים להם להסתובב בלילות בפתח תקווה. אלה שחוזרים משם - ולא מדובר ברבים, זוכים להופיע בוידאודרום.


והשבוע, טריילרים אלימים שמתחילים באות M. מה עוד יש להגיד על זה? לא הרבה, אבל אנחנו מאמינים כי מדובר בקונספירציה רחבת היקף שמשמעותה להעלות את מכירות הספרים אודות שרלוק הולמס.

Mad World

מגיע לפלטפורמות: Wii

תאריך השקה: 2009

הערות: הנה מגיע לו עוד משחק שבמרכזו עומדת תוכנית טלוויזיה אלימה. גם הפעם גיבורנו צריך לרצוח את אויביו בדרכים יצירתיות, בעזרת כל הבא ליד. אין ספק שהכותר יעורר מחלוקות לפני השקתו, ומהטריילר אפשר להבין כי מדובר במשחק אלים להחריד.

Madden 09

מגיע לפלטפורמות: PSP, PS2, PS3, X360, Wii, NDS

תאריך השקה: 15 באוגוסט 2008

הערות: מעטים בישראל מתלהבים ממשחקי פוטבול, אך בארצות הברית מדובר בתופעה ספורטיבית הרבה יותר פופולרית מכדורגל, ו-Madden היא סדרת משחקי הפוטבול המפורסמת ביותר. הפעם, יש להבין, יהיו בה גם טאקלים ריאליסטיים יותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

Metal Gear Solid IV

מגיע לפלטפורמות: PS3

תאריך השקה: 12 ביוני 2008

הערות: טריילר נוסף, סינמטי יותר ועלילתי יותר ממרבית קודמיו, מספק לנו את אחת הסיסמאות הקלישאתיות ביותר אותן ניתן היה להמציא על Metal Gear Solid. בואו לראות ולצחוק, כי מישהו באמת הצליח להגיד את המילים האלה בלי להתפקע מצחוק.

Penny Arcade

מגיע לפלטפורמות: X360, PC, Mac

תאריך השקה: 21 במאי 2008

הערות: Penny Arcade הנו אחד הקומיקסים הפופולריים ביותר בקרב גיימרים, ובקרוב הם גם יקבלו משחק בו יוכלו לשלוט בשני גיבורי הקומיקס, כשסביבם מסתובבות להן רבות מדמויות המשנה, כולל משגל הפירות המכני.

LOL

מגיע לפלטפורמות: NDS

תאריך השקה: 30 במאי

הערות: ראשית כל, חייבים לציין כי מדובר במשחק יפני מרובה-משתתפים מוזר ונטול משחקיות כמעט לחלוטין. אחד האנשים שולח משימה לחבריו, והם צריכים לצייר את התשובה ואז מדרגים מי זוכה. זהו. וזה אמור לגרום לכם לרצות להגיד LOL, או להיות מצחיק, או משהו. לא ברור.

  • עוד באותו נושא:
  • טריילרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully