וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השבוע

שעון החיים לא יקל על חייכם, אלא יהפוך אותם לסיוט, כיוון שהשעה היחידה אותה הוא מראה היא שעת מותכם המשוערת

בכל סופ"ש אנחנו מנסים למצוא בשבילכם את הגאדג'ט הכי גרוע שנצפה ברשת באותו השבוע. בדרך כלל מדובר במשימה לא קלה – צריך לעבור על הרבה חומרים, לשקול מועמדים שונים ואז להחליט למי מגיע התואר המפוקפק. אבל השבוע שום דבר מזה לא קרה, מצאנו במהלך השבוע מועמד שכמעט בלתי אפשרי היה לקחת ממנו את הכבוד (?) של ההופעה במדור הזה. אפילו שמדובר בקונספט ולא במוצר קיים, הרעיון שעומד מאחוריו פשוט מחריד.

מדובר, כאמור, בפרוייקט עיצובי, אותו עשתה חברת One & Co עבור יצרנית השעונים Timex. המטרה הייתה להראות את העתיד של שעונים ניידים – עתיד שלוט בערפל בגלל שכמעט לכל אחד מאיתנו יש כיום סלולרי עם שעון מובנה, ולכן שעוני היד צריכים להצדיק את עצמם על ידי פונקציונליות מיוחדת או עיצוב שמאפשר להם להיות אביזרי אופנה.

העיצוב המדובר, Life Index Watch שמו, לא באמת מראה את השעה. במקום זה, דבוק לעור שלכם ואוסף ממנו מדדים ביומטריים כגון משקל, רמת מתח, תזונה וכו... מכל אלה, הוא נותן לכם הערכת זמן, אבל לא הזמן בשניית המדידה אלא הזמן בו תמותו. לא, באמת, השעון הזה סופר אחורה עד למותכם. וזה מפחיד, ומטריד, וטוב שאף אחד לא מייצר דבר כזה, כי גם בלי להיות אמיתי, זהו הגאדג'ט הגרוע... של השבוע.

לא מסכימים איתי?

באמת שאין לי מושג איך אפשר שלא להסכים איתי בנושא השעון הזה, אבל היי, יכול להיות שאני מפספס כאן נקודה חשובה כלשהי (ולא, זה שהשעון מדרבן אתכם לחיות בריא זו לא נקודה חשובה, כי אתם יודעים את ייתרונות הבריאות גם ככה). הצביעו והשפיעו!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully