וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Bluetrek Bizz

אוזניית בלוטות' חדשה לא רק מאפשרת לדבר בטלפון הסלולרי, אלא גם כוללת קורא כרטיסי MicroSD מובנה

אחד הדברים הראשונים עליהם אנו מסתכלים בגאדג'ט חדש הוא רשימת התכונות. כך, למשל, בזמן האחרון הטלפון הסלולרי לא יכול להסתפק בלעשות שיחות – הוא צריך להיות גם מכשיר אינטרנט, פנס ומכונת קפה משוכללת שמפיקה את המים מהאוויר, כי רק ככה הוא יקסום לקהל הרחב. אבל מאוזניית ה-Bluetooth האלחוטית שמתחברת אל הטלפון אנחנו לא דורשים הרבה מעבר לאיכות שמיעה ועיצוב נוח לאוזן. וחבל.

חברת Bluetrek מוכרת מאוד בתחום אוזניות הבלוטות', ואוזניית ה-BIZZ החדשה שלה היא לא סתם אוזניה, אלא אחת ורסטילית עד מאוד. חוץ מלהיות אוזניה, הביזז היא גם קורא כרטיסי MicroSD שיכול להחביא כרטיס בתוך המארז שלה, ובכך להפוך את האוזניה הזו גם לכונן נייד. יש כאן תמיכה במרבית כרטיסי המיקרו-SD, בנפח של עד 8 גיגהבייט.

מעבר לכך, מדובר באוזנייה מעוצבת למדי, שיכולה להיטען ישירות דרך USB, שוקלת כ-10 גרמים ומסוגלת לעמוד בכ-6 שעות שיחה או 10 ימי המתנה. מחירה עומד כיום על כ-55 דולרים, ומדובר כנראה רק בהתחלה של הפיכת האוזניות האלחוטיות לגאדג'טים רב-שימושיים אמיתיים.

ואתם, מוכנים לעידן הכלים השלובים?

האם לדעתכם הגאדג'ט הזה מייצג את כל מה שטוב בתעשייה - שילוב מוצרים רבים לתוך אריזה קומפקטית אחת או, לחלופין, עדיף היה להשאיר אותן בנפרד, כשלכל מכשיר תפקיד אחד מוגדר משלו?

  • עוד באותו נושא:
  • bluetrek bizz

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully