וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: JVC GZ-MS100

מצלמת הוידאו החדשה של JVC כוללת כפתור שכל מטרתו להגביל את הסרטונים ל-10 דקות ולהעלות אותם ליוטיוב

קצת מביך להגיד, אבל לא כל כך הצלחתי להתחבר לכל מהפכת היוטיוב. אל תבינו אותי לא נכון, אין לי שום דבר נגד להיכנס לאתר הזה – אני עושה זאת די הרבה, אבל בדרך כלל זה לא בשביל לראות סרטוני גולשים אלא בשביל לראות סרטון ספציפי אחד, וגם הוא ברוב המקרים נעשה על ידי מקצוענים. עם זאת, לא מעט אנשים חיים מסרטוני הגולשים אותם ניתן למצוא באתר, והטכנולוגיה של היום מתאימה את עצמה לטרנדים של הצרכנים.

התוצאה של החיבור הזה היא JVC Everio GZ-MS100 – מצלמת וידאו חדשה של חברת JVC (הידעתם: החברה קיימת כבר יותר מ-80 שנה והמציאה את פורמט ה-VHS בו השתמשנו כולנו עד לא מזמן), שכוללת כפתור יוטיוב. לכפתור הנ"ל מספר שימושים: אם תלחצו עליו יחד עם כפתור ההקלטה, תדע המצלמה להקליט רק 10 דקות – הזמן המרבי שמוקצב לסרטון ביוטיוב. ואם תלחצו על הכפתור בזמן שהמצלמה מחוברת למחשב, תקבלו ממשק נוח להעלאת הסרטונים ישירות לאתר הפופולרי.

לא מדובר במכשירי גימיקי בלבד, בו התקמצנו על רכיבים. העדשה היא של קוניקה-מינולטה, יש זום אופטי של x35, והמכשיר מקליט על כרטיסי SD או SDHC. החיישן של המצלמה הוא חיישן CCD בגודל שישית אינץ', עם 680kpx. והמחיר, הוא עומד על כ-350 דולרים.

גימיק מיותר או עזרה לציבור?

האם השילוב הזה, בין יוטיוב למצלמות וידאו, נראה לכם כמו משהו שיהפוך את ההעלאה לאתר הסרטונים הפופולרי למשהו נגיש יותר בשביל אנשים שלא מבינים בטכנולוגיה, או שמא מדובר בגימיק מיותר אותו אף אחד לא צריך?

  • עוד באותו נושא:
  • יוטיוב
  • jvc

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully