וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן ספסל

20.5.2008 / 10:15

חברת AMD משיקה מותג שיאפשר לכם לבחור בקלות את מחשב הגיימינג הבא שלכם, כל עוד הוא יהיה מבית החברה

נתחיל מבדיחה: דבר מצחיק קרה השבוע – סוני ומיקרוסופט פרסמו נתונים אודות המכירות של הקונסולות החדשות-יחסית שלהם. סוני, למשל, הודיעה כי עד מרץ 2008, נמכרו להן 9.24 מיליון יחידות של פלייסטיישן 3, אבל זה לא ממש מצחיק. מה שמצחיק, זו ההודעה של מיקרוסופט על פיה הם מכרו 19 מיליון יחידות של אקס-בוקס 360 עד כה, "יותר מכל קונסולה אחרת בדור הנוכחי".

האתר Gamedaily פנה לאנשי יחסי הציבור של מיקרוסופט ותהה על קנקן ההצהרה הזו, ואיך היא משתלבת עם העובדה שה-Wii של נינטנדו נמכר ביותר מ-25 מיליון עותקים ברחבי העולם. התשובה הייתה משעשעת למדי: "נקודה טוב, אנחנו מצטערים על אי-ההבנה" אמרו אנשי מיקרוסופט, והוסיפו כי "לאקס בוקס 360 יש את מספר המשתמשים הגבוה ביותר בדור הנוכחי כשמדובר בקונסולות שמציגות הפרדה גבוהה". אז בעצם, wii בכלל לא נחשב, ולכן הפופולאריות שלו לא רלוונטית.

קונסולות PC

אחד ההבדלים המהותיים בין מחשבים אישיים לקונסולות, כשזה מגיע לחווית הלקוח, היא הסטנדרטיזציה של החומרה. אמנם לא בכל יחידות הפלייסטיישן 3 יש את אותה החומרה, אבל כל המשחקים שיוצאים בשבילה צריכים להתנהג זהה על כל היחידות. בפועל זה לא תמיד קורה, אבל הבעיה הרבה פחות אקוטית מאשר במחשב האישי – פלטפורמה בה כל אחד קובע את החומרה שלו, ולכן יש דרישות מינימום ותפריטי משחקים בהם אפשר להפעיל ולכבות אפשרויות גרפיות.

חברת AMD, המתחרה הגדולה של אינטל בתחום המעבדים והמתחרה הגדולה של Nvidia בתחום כרטיסי המסך (בעקבות רכישת ATI), השיקה היום תוכנית מעניינת בשם AMD Game!. התוכנית באה לעשות קונסוליזציה למחשבים האישיים על ידי מתן תווי תקן לשילוב של רכיבי חומרה, ופרסום היכולות של המחשבים האלה במשחקים חדשים. כך, למשל, AMD Game! כיום הוא מחשב עם מעבד Athlon X2 5600+, כרטיס מסך Radeon HD 3650, ערכת שבבים AMD 770 או Nvidia nForce 500 ו-2 גיגהבייט זכרון. בשביל AMD Game! Ultra, לעומת זאת, תצטרכו כבר מעבד Phenom X4 9650, כרטיס מסך Radeon HD 3870, ערכת שבבים AMD 770 ושני גיגהבייטים של זכרון.

המטרה כאן היא למכור ללקוחות מחשבים עם המדבקה הרלוונטית, כשהלקוחות יודעים שהמדבקה מביאה איתה גם את היכולת לשחק במשחקים חדשים. כיוון שדרישות המערכת עולות כל הזמן, יעודכנו גם המפרטים של AMD Game! מדי חצי שנה, בשביל לשקף טוב יותר את דרישות הכותרים החדשים.

הדבר יכול להועיל מאוד לאנשים שכן רוצים לשחק, אבל לא רוצים להיכנס לסיבוכים של בחירת כרטיסי מסך ומעבדים. ועם זאת, תוהה אני – אם דרישות המפרט מתעדכנות מדי חצי שנה, מה זה אומר על מערכות הדור-הקודם? כמה הן רלוונטיות, וכמה הגיימינג במחשב האישי עצמו רלוונטי אם מדי חצי שנה צריכים לעדכן מפרט בשביל לשמור על ביצועים גבוהים במשחקים.

מטאל גיר חי.

במקרה שאתם מעריצים את סדרת משחקי Metal Gear ומבכים את סיומה הקרב, אל תבכו, הסדרה לא נגמרת. כשריאן פייטון מ-Kojima Productions שעושים את המשחק התראיין השבוע ל-MTV, הוא הבהיר כי מה שנגמר במשחק הזה הוא הסיפור שנוצר ב-20 השנה האחרונות, אבל אין מדובר בסוף העולם בשביל הייקום הבדיוני בו המשחקים התרחשו, והסיכויים הם שנראה עוד מטאל-גירים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully