וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמצא הנסיך הפרסי

ג'ייק ג'ילנהול לוהק לתפקיד הנסיך הפרסי בסרט המבוסס על סדרת משחקי המחשב הפופולרית

אחרי סיום סדרת 'שודדי הקאריביים' פנתה חברת דיסני, יחד עם המפיק ג'רי ברוקהיימר, לחפש זיכיון חדש אותו ניתן להפוך לשובר קופות אימתני. המועמד שנמצא הוא 'הנסיך הפרסי' – סדרת משחקים מ-1989 שזכתה לתחייה מחודשת ב-2003. על קיומו של הסרט אנחנו יודעים כבר מזמן, וגם את שמו של הבמאי כבר גילו לנו – מדובר במייק ניואל, שביים בין השאר את "דוני בראסקו" ואת "הארי פוטר וגביע האש". מה שלא ידענו עד כה, זה את את שמם של השחקנים שישחקו את הגיבורים הראשיים.

היום נחשף מי ימלא את שני התפקידים הראשיים בסרט החדש. הנסיך הפרסי הוא לא אחר מג'ייק ג’ילנהול – אחד מהקאובויים ההומוסקסואלים (בלי פודינג) ב'הר ברוקבק', ולפני כן גם דוני דארקו. מולו תשחק ג'מה אתרטון, שחקנית צעירה ללא תפקידים בולטים בעברה, אך עם תפקיד בולט בסרט החדש בסדרת בונד.

באשר לעלילה, כאן יש רק תיאור קצר מאוד. ג’ילנהול ישחק את הנסיך הפרסי דסטאן שחובר לנסיכה טאמינה (אתרטון) בשביל למנוע מאיש רשע להשתלט על חולות הזמן – חול מיוחד שמאפשר להחזיר את הזמן לאחור ולהשתלט על העולם. האם תהיה זו ההפקה שתשבור את קללת סרטי המשחקים, זו הטוענת כי סרט הנעשה על פי משחק וידאו לעולם יהיה רע? את זה נדע רק ביוני 2009, כשיגיע 'הנסיך הפרסי' לאקרנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully