וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: B&W Zeppelin

תחנת עגינה לאייפודים מבית B&W מעוצבת כמו צפלין, מה שהופך אותה אוטומטית לגאדג'ט מגניב

יש מעט מאוד דברים בעולם הזה שמגניבים אותי, אישית, יותר מצפלינים. אוכל, יחסי מין ויקיצה טבעית – זה בערך הכל. כי באמת, אנשים, צפלינים זה מגניב. אני לא יודע אם זה הרעיון של בלון ענקי שמתעופף לו בשמיים כשבתוכו יושבים אנשים וזוממים את מזימותיהם (אי אפשר לשבת בצפלין בלי לזמום), או העובדה הפשוטה שמדובר בכלי התעופה הכי אסתטי שנוצר אי פעם.

אז אני מצטער, אבל כל גאדג'ט שנראה כמו צפלין יהפוך לגאדג'ט היום של וואלה!מחשבים, עד שכולם יפנימו שכבר 70 שנים עברו מאז אסון ההינדנברג, ואולי הגיע הזמן להחזיר את הצפלינים לשימוש. אני לא אומר למלא אותם במימן, אבל מה עם צפלינים מלאי הליום? זה יכול לעבוד! אבל אני סוטה מהנושא, והוא גאדג'ט היום – תחנת עגינה עם רמקולים לאייפוד, שקיבלה צורה של צפלין.

הרמקול הנ"ל מיוצר על ידי Bowers & Wilkins – חברת רמקולים שפועלת כבר יותר מ-40 שנה והתפרסמה בזכות ה-B&W Nautilus האגדי. מעבר לכך שהוא נראה כמו צפלין, גם השלט שלו נראה כמו צפלין קטן ומגניב. וכך, במחיר של 600 דולרים בלבד (נו, B&W, למה ציפיתם?) תוכלו לצאת עם שני צפלינים לבית או למשרד. וזה, גבירותי ורבותי, לא עניין של מה בכך.

אז מה, צפלין זה המטוס החדש?

יש, מסתבר, קבוצה באוכלוסייה שלא ממש אוהבת צפלינים, ואנחנו תוהים אם אתם נמנים על המיעוט הקיצוני הזה, או שמא אימצתם כבר את הצפלין ללב?

  • עוד באותו נושא:
  • ipod
  • b&w zeppelin

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully