וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מיקרוסופט היא חברה ישראלית"

יחסית לאוכלוסיה, מספר העובדים הישראליים של מיקרוסופט דומה למספר האמריקאים, לדברי מנכ"ל החברה סטיב באלמר

איריס דומאני

(צילום: איריס דומאני. עריכת וידאו: יאיר דניאל)

"מיקרוסופט היא חברה ישראלית", אמר מנכ"ל החברה סטיב באלמר כשהגיח לביקור קצר בן ארבע שעות בישראל. באלמר הסביר את האמירה בכך שיחסית לגודל האוכלוסיה, מספר העובדים הישראליים של מיקרוסופט עומד בשורה ראשונה עם ארצות הברית, אירלנד ודנמרק.

במהלך הביקור קיים באלמר, שלקח את שרביט ניהול מיקרוסופט מביל גייטס בתחילת השנה, פגישה עם עובדי החברה, מסיבת עיתונאים ואף נפגש עם נשיא המדינה.

ביקורו של באלמר הוקדש לפתיחת הקמפוס החדש של מרכז הפיתוח של מיקרוסופט בהרצליה פיתוח – אתר מיקרוסופט מרכז (בניגוד לאתר מיקרוסופט צפון, הנמצא בחיפה) . "זוהי המדינה השלישית מחוץ לארה"ב בה יש פעילות של מרכז מחקר ופיתוח אסטרטגי" אמר משה ליכטמן, סגן נשיא במיקרוסופט העולמית ונשיא המו"פ בישראל. המרכז, בן שני האתרים, שבאחריותו מתעסק בפיתוחים בתחומים רבים – החל מפרסום ועד לפיתוח מערכות חדשניות וניסיוניות.

כשנשאל באלמר אודות אי-הבאת מוצרים כמו נגן הזון וקונסולת האקס-בוקס 360, ענה כי במקרה של האקס-בוקס אין תירוץ ורשם לעצמו משהו על דף. לאחר מכן, המשיך מנכ"ל מיקרוסופט ותירץ את העיכוב בבעיות החומרה שהיו לקונסולה ומחסור ביחידות, שהסתיים כבר. במקרה של ה-Zune, הודה באלמר כי במיקרוסופט עדיין לא הבינו איך להרוויח מהנגן, ולכן הוא עוד לא מגיע לשטחים רבים מחוץ לארה"ב.

אחד הנושאים הכאובים אצל מיקרוסופט הוא חלונות ויסטה – מערכת ההפעלה האחרונה שזכתה לתגובות פושרות וליחסי אימוץ נמוכים יחסית במחשבים קיימים. באלמר הודה כי במערכת הושם, כנראה, יותר מדי דגש על אבטחה ומעט מדי על תאימות תוכנה, מה שלא היה לשביעות רצונם של הלקוחות.

זכינו גם לשאול את השאלה אותה אתם, הגולשים, רציתם – "האם מיקרוסופט מתכננת את מערכת ההפעלה הבאה כמערכת קלה יותר?" תשובה של באלמר היתה כי כל מערכת הפעלה חדשה מבית החברה תותאם למחשבים העדכניים, ואמנם תעבוד גם על חלק מהמחשבים הישנים אך זה לא יהיה דגש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully