וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקרוסופט תפתח את המשרד

דידי חנוך

22.5.2008 / 0:09

חבילת השירות הבאה של אופיס, שתושק בשנה הבאה, תספק תמיכה בפורמטים נוספים. כולל אופן אופיס ו-PDF

מיקרוסופט מודיעה היום (רביעי) על שיפור משמעותי עתידי בתמיכה של יישומי אופיס בפורמטים חיצוניים. לאחר שהצליחה לגרום לקבלת הפורמט של אופיס 2007 כפורמט תקני, תתחיל מיקרוסופט לתמוך בפורמטים תקניים אחרים, וביניהם פורמט ODF, הנמצא בשימוש ביישומי אופן אופיס.

השינוי צפוי לקרות בחצי הראשון של שנת 2009, אז תשיק החברה את חבילת השירות השנייה של אופיס 2007. משתמשי אופיס SP2 יוכלו לפתוח, לערוך ולשמור מסמכים בפורמט ODF, ולשמור מסמכים בפורמטי XPS ו-PDF.

כיום יכולים משתמשי אופיס להמיר קבצי ODF באמצעות ממיר שפותח על ידי מיקרוסופט וקהילת הקוד הפתוח, ומיקרוסופט מבטיחה בהודעה לעיתונות להמשיך לתמוך בממיר על מנת לספק תמיכה בפורמט הפתוח גם בגרסאות קודמות של אופיס.

מיקרוסופט הודיעה גם שהגרסה הבאה של אופיס, המכונה כרגע Office 14, תתמוך באופן מלא בפורמט אופן אופיס.

המהלך של מיקרוסופט קורה בסמיכות לתלונה שהגישה סוכנות הטכנולוגיה והתקשורת החינוכית של בריטניה באיחוד האירופי כנגד אופיס 2007, בטענה שהתוכנה פוגמת ביוזמות חינוכיות מכיוון שאינה תומכת בפורמטים פתוחים.

התלונה של הסוכנות הבריטית היא רק האחרונה ברשימת הטרוניות שנשמעו כנגד מיקרוסופט על חוסר התאימות שלה ועל הסגירות של התוכנות שלה. ניתן לקוות שההודעה של היום מסמנת מפנה בתחום זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully