וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החמישיה שהיתה

23.5.2008 / 2:29

בראשון הקשבנו

את השבוע פתחנו עם אזניית הבלוטות שהיא גם קורא כרטיסי זיכרון. זאת הפעם הראשונה שנתקלנו באזניית בלוטות שמשמשת גם כחיבור לאחסון, ואנחנו מקווים שלא האחרונה. אתכם היא לא כל כך עניינה. מעט תגובות, ומעט הצבעות. מצד שני, אחוזי ההצבעה הטובים של השבוע, עם 73 אחוז תומכים. ועדיין, לא היה באזנייה מספיק עניין כדי להכתיר אותה כגאדג'ט השבוע.

בשני חתכנו עניינים

האולר שהוא גם כרטיס זיכרון בנפח 8 גיגה עורר חימת "מחזרתם! זה ישן!" של מי שכנראה לא הבחינו בנפח של כרטיס הזיכרון. מי שמוצא ידיעה על המוצר הספציפי הזה, ולא מוצרי עבר דומים, יזכה לפרס פיקטיבי כלשהו. פיקטיבי כמו הטענה שזה מחזור. אבל רוב העם לא הקשיב לטענות והצביע. עם 68 אחוז מבין 524 מצביעים, זה גאדג'ט השבוע.

בשלישי צילמנו

המצלמה שהותאמה במיוחד ליוטיוב עוררה עוינות אמיתית. רבים סברו שזה פשוט לא גאדג'ט. והאמת? גם אצלנו במערכת היו חילוקי דיעות לפני שבחרנו בה. בסופו של דבר, אנחנו חשבנו שכפתור היוטיוב שווה את האזכור. וברוב הדחוק ביותר האפשרי, 51 אחוז מתוך 367 מצביעים הסכימו.

ברביעי המראנו

יום רביעי היה יום הצפלינים של וואלה! מחשבים, עם תחנת העגינה הזאת וטריילר של רד אלרט 3. תכלס, מדובר כמובן במוצר יקר מדי, וזה השתקף בתגובות ובהצבעות. אבל הוא צפלין, אז אנחנו בעדו. 60 אחוז מתוך 416 מצביעים תמכו בבחירה.

בחמישי רימינו

תכלס, המכשיר שמעמיד פנים שהוא טלויזיה כדי לרמות את הפורצים הוא לא ממש גאדג'ט מכיוון שהוא לא באמת עושה שום דבר. אבל החיישנים הופכים אותו לטכנולוגי, והקונספט שלו גאוני. הוא עורר את העניין הרב ביותר השבוע, עם תגובות לא מעטות שחלקן מצחיקות מאד, ועם תמיכה של 61 אחוז מתוך 747 מצביעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully