וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השבוע

גולגולת בדולח עם מקרן שקופיות בתוך ארובת העין זה לא רק מוצר לוואי לסרט, אלא גם גאדג'ט ממש גרוע

כולנו, במיוחד אלה שהיו עד לא מזמן ילדים או אלה שהפכו לפני מספר שנים להורים, מכירים את תופעת המוצרים הנלווים שמתלווים להם לכל סרט פעולה גדול שיוצא בקיץ ומכוון גם לילדים ובני נוער. כל מה שתוכלו לחשוב עליו, החל ממחברות ויומנם, ועד לפריטי ביגוד טרנדיים, מגיע לחנויות בשביל שהילדים יוכלו להציק להורים עד שאלה ייכנעו ויקנו להם את הדבר שיהפוך אותם למגניבים בעיני חבריהם.

המגמה הזו הפכה, במרוצת השנים, לתירוץ בו משתמשים היצרנים בשביל להציף את השוק במוצרים מוזרים וחסרי שימוש, אבל אנשי השיווק של הסרט החדש בסדרת 'אינדיאנה ג'ונס' שברו, ככל הנראה, שיא כלשהו בטעם רע כשהשיקו את הגאדג'ט הגרוע של השבוע שלנו – מקרן שקופיות בתוך גולגולת.

נכון, 'אינדיאנה ג'ונס וממלכת גולגולת הבדולח' אכן כולל גולגולת בדולח שנראית כמו הגאדג'ט הזה, והגולגולת ההיא אכן עושה דברים מוזרים כאלה ואחרים, אבל זה לא תירוץ, באמת שלא. כי איך שלא תסתכלו על זה, מדובר במקרן שקופיות שמקרין תמונות מארובת עין של גולגולת, ואת השקופיות עצמן תוקעים בתוך הראש של הגולגולת הנ"ל. וזה די דוחה. מאוד דוחה, אפילו. מספיק דוחה בשביל שהגאדג'ט הזה – שעולה כ-40 דולרים, יהיה הגאדג'ט הגרוע... של השבוע.

גם הפעם אנחנו תוהים מה דעתכם, קוראים יקרים

האם גם אתם סבורים כי מדובר במוצר מיותר וקצת מגעיל, או שמא מבחינתכם זהו לא פחות מיוריק 2 - ההמשך הרוחני של הגולגולת האמנותית המפורסמת ביותר?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully