וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Red Diamond

היום יש לנו אמבטיה משוכללת מספיק בשביל שתוכלו להתקשר אליה ולבקש ממנה להתכונן להגעתכם

אחרי שאתמול הגיע שולחן מחשב לתפקיד גאדג'ט היום שלנו, חשבנו אילו עוד פרטי ריהוט יכולים להתאים להגדרה, ובדיוק אז מצאנו את הידיעה אודות אמבטיה בשם Red Diamond. שזה, גברותי ורבותי, לא רק שם מפוצץ אלא תיאור די מדויק של השווי והמגניבות בה ניחנה האמבטיה הזאת.

נתחיל מהדברים הפחות מעניינים – פאנל השליטה של האמבטיה הזאת מעוטר ב-42 גרמים של זהב 18 קרט וקריסטלים של סברובסקי. מעבר לכך, יש כאן גם המון סוגי מסאז', תאורה בצבעים מתחלפים ומחזיק לבקבוק שמפניה. אבל שוב, אלה סתם שטויות, לפחות כשמדובר על הגדרת המוצר הזה כגאדג'ט. ולא סתם גאדג'ט, אלא גאדג'ט היום שלנו!

מה שכן מעניין באמבטיה הזו הן שתי הטלוויזיות חסינות מפני רטיבות בגודל 42 אינץ' על מעמד שמתרומם מתוך בסיס האמבטיה וחוזר אליו בלחיצת כפתור, בקרת טמפרטורה, מערכת חיטוי אוטומטית ומודול GSM מובנה. המודול הנ"ל מאפשר לכם להתקשר לאמבטיה לפני שאתם מגיעים הביתה ולבקש ממנה להכין עצמה לשימושכם. וזה, גברותי ורבותי, הלוקסוס האמיתי. כל זה יכול להיות שלכם בתמורה לסכום הנמוך-נמוך של כ-30 אלף אירו. מציאה, לא?

יוצאת נקי?

מצד אחד, מדובר מכשיר ההרגעה האולטימטיבי אחרי יום עבודה מייגע. מצד שני, מדובר בסכום אסטרונומי. מה תחליטו, גאדג'ט היום או גאדג'ט איום?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully