וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Myvu Crystal

דידי חנוך

27.5.2008 / 2:03

יכול להיות שיש משקפי וידאו שחוויית הצפיה בהן אינה סבל? כמו הסוכן מאלדר, גם אנחנו רוצים להאמין

משקפי וידאו היו עד כה אכזבה מהדהדת. יצאו דגמים רבים, וגם יצא לנו לדגום פה ושם מהם. ולכולם מכנה משותף אחד: איכות הצפייה בהם היתה מזעזעת. הרזולוציה היתה נמוכה מדי, הפוקוס היה רע, ובאופן כללי ההבטחה לשים על העיניים מסך ענק לא קוימה.

עכשיו מגיעה חברת Myvu, שהיתה אחראית לכמה מאותם דגמים גרועים, ומבטיחה עולם חדש ומופלא. ובאופן די מפתיע, הביקורות הראשונות שיצאו למוצר החדש שלה, Myvu Crystal, היו חיוביות. רזולוציית VGA, שדה ראייה רחב יותר, ואפילו העובדה שהן פחות מכוערות מדגמים גרועים - כל אלה צוינו לטובה בביקורות שקראנו (ב-CrunchGear ו-iLounge).

אז אנחנו רוצים להיות אופטימיים. רוצים לחשוב שנוכל לשחק ב-Wii בחוויה כמעט תלת מימדית, רוצים לקוות שנוכל לנסוע באוטובוס ולצפות בוידאו איכותי מהאייפוד שיש לחלקנו.

אנחנו גם רוצים לקוות שהמחיר ירד מה-299.95 דולר הנוכחי (אותו מחיר לשתי הגרסאות של המשקפיים, זו שמותאמת לאייפוד וזו שנועדה לכל מקור וידאו). ואתם יודעים מה? אם המוצר יהיה מוצלח, ואם הוא גם יצליח, ויפסיק להיות מוצר נישה לאנשים שמוכנים לעשות ניסויים בעצמם, גם המחיר ירד. אנחנו רוצים להאמין.

יש אור בקצה המנהרה?

אז מה אתם אומרים? המשקפיים האלה, פתח לאופטימיות בתחום משקפי הוידאו, או שזה לא משנה וכל התחום הזה מאעפן? אור בקצה המנהרה, או רכבת? גאדג'ט היום, או גאדג'ט איום?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully