וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמזון תזרים וידאו

מייסד אמזון ג'ף בזוס הודיע היום שהאתר ישיק בקרוב שירות הזרמת וידאו בתשלום

מייסד אמזון ג'ף בזוס חשף מעט מאד בראיון שלו על הבמה בכנס AllThingsD היום, אך כן הכריז על כך שאמזון תשיק בקרוב שירות להזרמת וידאו בתשלום. זהו צעד נוסף במהלך המתמשך של אמזון למכירת תכנים דיגיטליים, מהלך שהחל בחנות Amazon Unbox לסרטי DVD שהחלה באופן צולע אך השתפרה בעיקר בזכות חיבור עם TiVo, והמשיך בהשקת חנות המוזיקה המוצלחת מאד בפורמט mp3. בזוס לא חשף פרטים על השירות החדש.

תחום נוסף שבו קימץ בזוס בפרטים הוא Kindle, הספר האלקטרוני של אמזון. עדיין אין שום נתון בנוגע למכירות המכשיר, שמחירו הוזל לאחרונה ב-40 דולרים. עם זאת, בזוס הבטיח שכעת תוקנו בעיות האספקה שרדפו את המכשיר מאז השקתו בשנה שעברה.

לטענתו של בזוס, בספרים שגם נמצאים במחסנים הפיזיים של החברה וגם זמינים ל-Kindle, 6% מהמכירות הן למכשיר הנייד. זה אולי לא נראה כמו מספר מרשים, אבל מדובר באמזון, ו-6 אחוז מהמכירות שלה, גם אם מדובר ב-250,000 ספרים ספציפיים ולא בכלל המצאי, הוא ככל הנראה מספר לא קטן.

בזוס הסביר שהמכשיר נוצר במידה רבה על מנת לקדם את מכירות הספרים בפורמט אלקטרוני. בזוס מאמין בפורמט האלקטרוני וביתרונותיו, וסבור שבעוד הוא לא יחליף את הספר המוכר, הוא כן עשוי לתפוס חלק משמעותי מהשוק. עד השקת הקינדל, היו מכירות הספרים האלקטרוניים באמזון מיקרוסקופיות, לדבריו של בזוס.

  • עוד באותו נושא:
  • אמזון
  • kindle

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully