וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעד הגאדג'טים השבועי

30.5.2008 / 2:37

בעד חמישה גאדג'טים דיברו וואלה! מחשבים. וגם אתם דיברתם לא מעט. מה היה לנו בגאדג'טיה השבוע?

בראשון ריהטנו

גאדג'ט היום שפתח את השבוע היה שולחן מחשב. כלומר, שולחן שבתוכו מסתתר מחשב. כמה מכם פחדו נורא מנזקי קפה למחשב. מצחיק, מכיוון שרובנו משתמשים במקלדת על השולחן, והיא פגיעה בהרבה במצבה הנוכחי. אבל התמיכה למוצר היתה מרשימה בסה"כ, עם 81 אחוז תומכים מתוך 1303 מצביעים, זה גאדג'ט השבוע.

בשני התרחצנו

ביום שני המשכנו עם הפתיחה הריהוטית לשבוע, והפעם הבאנו אמבטיה. אבל לא סתם אמבטיה. אמבטיה שאפשר להתקשר אליה ולהגיד לה להתכונן להגעתכם. אחבטיה עם שני מסכי 42 אינץ' חסיני מים. אמבטיה שעולה הרבה יותר מדי. אתם דיברתם בעיקר על 30 אלף היורו שהיא עולה, אבל 77 אחוז מבין 764 גולשים הסכימו לפחות שזה לא גאדג'ט איום.

בשלישי צפינו

משקפי הוידאו של יום שלישי משכו אותנו בגלל ההבטחה לרזולוציה גבוהה ובגלל ביקורות טובות שקראנו. אתם התחלקתם בבירור בין התגובות והמצביעים. המיעוט הקולני בתגובות היה שלילי, אבל רוב ברור מבין המצביעים, 80 אחוז מתוך 535, תמך במשקפיים.

ברביעי חבטנו

לפני הבחירה בכדור הגולף עם רכיב הניווט, היו ויכוחים פנימיים אצלנו במערכת. צד אחד חשב שזה לא מעניין בגלל שאף אחד מחוץ לקיסריה לא מתעניין בגולף. צד שני חשב שזה פשוט גאדג'ט מגניב מכדי להתעלם ממנו. כנראה ששנינו צדקנו. התגובות המעטות היו חיוביות, וההצבעות המעטות היו פחות חיוביות מדברים אחרים השבוע. 68 אחוז מבין 285 מצביעים היו בעד.

בחמישי האצנו

את השבוע סגרנו עם מוצר שווה מספיק כדי שנתייחס אליו כבר פעם שניה: כרטיס מסך ושמע חיצוני של אסוס, המיועד למחשבים ניידים. מספר המצביעים שהוא משך נמוך מכדי שיזכה בגאדג'ט השבוע, אבל מדובר במכשיר שזכה לאחוזי התמיכה הגבוהים של השבוע, ולאהדה גורפת בתגובות. 86 אחוז מבין 554 היו בעדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully