וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום

האירוע השנתי של Ubisoft מספק הצצה ראשונה אל כמה מהכותרים המעניינים ביותר הנמצאים בפיתוח היום

בכל שבוע עולים טריילרים חדשים לוואלה!וידאו. ובכל שבוע אנחנו שולחים אותם לאירוע הומה אדם ומכריחים אותם להסתובב בהמון ולהראות מה הם שווים. אלה שחוזרים בחיים, זוכים להיכנס לוידאודרום.

והשבוע, Ubidays 2008 והטריילרים שלו, החל מהחשיפה הראשונה של Beyond Good and Evil 2 ועד לנסיך הפרסי החדש.

Beyond Good & Evil 2

תאריך השקה: לא ידוע

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, (?)

הערות:
Beyond Good and Evil היה כשלון מסחרי – מעט מאוד אנשים קנו אותו, למרות הביקורות המהללות. וחבל, כי המשחק היה פשוט מצויין. עכשיו החליטו ביוביסופט כי מגיע לו כותר המשך, וזה בערך כל מה שידוע כיום. טוב, יש עוד פריט מידע ממנו אני מעדיף להתעלם – מנכ"ל יוביסופט אמר כי הכותר החדש אמור להיות "נגיש יותר" לאנשים, וזה מעלה חששות כבדים באשר לנוסחה שהפכה את המשחק הראשון למצליח

Prince of Persia: Next Gen

תאריך השקה: תקופת החגים 2008

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי

הערות: הטריילר הראשון של 'הנסיך הפרסי: הדור הבא' מגיע לרשת, והוא מצליח לא לאכזב, מבחינה סינמטית לפחות. עכשיו צריך לראות אם המשחק יצליח לשדרג את הנוסחה שהפכה את קודמיו לפופולאריים כל כך גם בשביל קונסולות הדור השביעי.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

Rayman Raving Rabbids TV Party

תאריך השקה: תקופת החגים 2008

מגיע לפלטפורמות: ווי, ורק ווי.

הערות: הארנבים האלה, אי אפשר לחיות בלעדיהם, והם לא יכולים כיום לחיות בלי ה-Wii Balance Board – המשקל המשוכלל של נינטנדו. וככה הם מגיעים להם בפעם השלישית, עם משחקונים חדשים ועלילה מטורפת.

Tom Clancy's Endwar

תאריך השקה: סתיו 2008

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי

הערות: אחד מכותרי האסטרטגיה המסקרנים ביותר של השנים האחרונות מגיע בקרוב לקונסולות הדור השביעי ולמחשב האישי, כשבכל פעם נחשפים פרטים חדשים אודותיו. באירוע האחרון של יוביסופט, למשל, למדנו כי ניתן יהיה לשלוט במשחק לא רק בעזרת פקודות קוליות אלא גם באמצעות תנועות ידיים. מגניב, לא?

Far Cry 2

תאריך השקה: ספטמבר 2008

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי

הערות: אל תתבלבלו, ל-Far Cry 2 אין קשר אמיתי למשחק הראשון בסדרה. הפיתוח שלו הופקד בידי יוביסופט ולא קרייטק, והעלילה תתרחש במדינה אפריקאית דמיונית. מדובר יהיה, הפעם, במשחק עם מפה פתוחה לחלוטין, ומפתחיו מבטיחים 25-100 שעות משחק בשביל לסיים את הקמפיין.

Brothers in Arms: Hell's Highway

תאריך השקה: אוגוסט 2008

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי

הערות: אחד הדברים המרעננים ב-Brothers in Arms, שמבדילים אותו מכל שאר משחקי מלה"ע המפורסמים, הוא שכאן אנחנו עוקבים אחר אותה קבוצה של דמויות. גם הפעם נלווה אותם במבצע גדול, Market Garden, שהתרחש בהולנד וגרמניה בסתיו 1944.

Soul Calibur IV

תאריך השקה: אוגוסט 2008

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360

הערות: המתחרה הגדול של טקן מגיע בעוד מספר חודשים, ואיתו גם הטריילרים המרהיבים שמדגימים את הדמויות החדשות כמו יודה ודארת' ויידר. עכשיו נשאר רק לראות אם בעלי פלייסטיישן 3 יוכלו לקבל את יודה כדמות אותה ניתן להוריד מהאינטרנט, ובעלי האקס-בוקס 360 יוכלו להוריד את דארת' ויידר – הכל במטרה ליצור קרב ענקים.

Venetica

תאריך השקה: 2009

מגיע לפלטפורמות: אקס-בוקס 360, המחשב האישי.

הערות: החברה שהביאה לנו בעבר את משחקי ההרפתקה Ankh עובדת כיום על כותר תפקידים בו הגיבורה הראשית היא בתו של המוות, שצריכה להילחם ביורשו של אביו אשר רוצה להשמיד את העולם. הדבר היחיד אותו ניתן לקבוע מהטריילר הוא שהמשחק לא מומלץ לאנשים הפוחדים מחרקים.

  • עוד באותו נושא:
  • טריילרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully