וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השבוע

לוח שמותקן באוטו ומציג לנהג הרכב שמאחוריכם מה אתם חושבים עליו עלול עוד לגרום לתאונות או אלימות על הכביש

יש לא מעט סיכוי כי לא תסכימו איתי בנוגע לגאדג'ט הגרוע של השבוע שלנו, וכיום יש לכם דרך להראות לי את אי ההסכמה הזו – באמצעות הסקר הנמצא בסוף המדור, אבל זה לא משנה, כי אני לא הולך לשנות את דעתי. מדובר במכשיר גרוע מאוד.

שמו הוא Drivemocion – הלחם טיפשי למדי של המילים האנגליות לנהיגה ורגש. וזו בעצם המטרה של המכשיר, להראות לנהגים אחרים על הכביש מה בדיוק אתם חושבים עליהם. נכון, אפשר לעשות זאת באמצעות הוצאת יד מהחלון וסימון התנועות המוסכמות להבעת שמחה, עצב או כעס, אבל לדעתם של יצרני המכשיר לא מדובר בדרך מספיק בולטת. לכן הם מציעים לכם לשים על משענת הראש של הכסא האחורי לוח נורות קטן.

החלק השני של הגאדג'ט מורכב ליד הנהג, וכולל חמישה כפתורים. כשלוחצים על אחד הכפתורים, לוח הנורות מראה את התנועה הרלוונטית – החל מסמיילי שמח ועד לאצבע משולשת. רעיון גאוני, חוץ מכך שהוא מסיח את דעתו של הנהג הנוסע מאחוריכם מהכביש ואולי גורם לו להתרגז יותר – דבר מאוד לא מומלץ. בנוסף, כבר שמענו לא פעם על קטטות אלימות שהתפתחו מריבים בין נהגים. גאדג'ט שכזה רק ילבה את השנאה, ואתם עוד תשלמו על זה שקניתם אותו – כ-25 פאונד. כל הסיבות האלה הופכות את ה-Drivemocion לגאדג'ט הגרוע... של השבוע.

לא מסכימים?

האם לדעתכם דווקא צריך להגיד לנהגים אחרים מה בדיוק אתם חושבים עליהם באמצעות נורות LED בוהקות?

  • עוד באותו נושא:
  • drivemocion

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully