וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Digital Escape

מסכת הבריחה הדיגיטלית מאפשרת לכם לברוח מצרות העולם באמצעות שכבה נוספת של תמונות, צלילים וריחות

הגאדג'ט הבא מתהלך על הקו הדק מאוד שבין גאדג'ט היום לבין הגאדג'ט הגרוע של השבוע, והיותו בצד זה או אחר של הקו הזה תקבע בשבילכם, ככל הנראה, על ידי היום שעובר עליכם. הסיבה לכך היא היותו אחד מאמצעי האסקפיזם האולטימטיביים ביותר.

מדובר בעיצוב של חברת Frog Design ששמו הוא A Digital Escape – בריחה דיגיטלית. ממה אנחנו צריכים לברוח? לא רק מהצרות של היום - כי את זה אפשר לעשות בעזרת הטלוויזיה, המחשב הביתי ושלל חומרים נרקוטיים - אלא גם מאיך שהעולם שלנו נראה ומריח. מדובר במסכה שמכסה את כל הפנים שלכם, ומוסיפה שכבה נוספת לעולם בו אתם חיים.

המסכה הזו כוללת מסכים, אמצעים להפקת צלילים ואפילו מכונת ריחות שיכולה לדמות ריחות ואוויר נקי יותר. בנוסף, תצליח המסכה הזו גם לזהות את הבעות הפנים של הלובשים אותה ולהציג אותה לאנשים אחרים שנמצאים בסביבתכם ובורחים מהעולם האמיתי. אז כן, כאמור, מדובר רק בעיצוב, והרעיון הזה יישמע לכם ממש רע אם אתם לא רוצים לברוח או חושבים שזה חסר אחריות, אבל אם אתם דווקא בעד הבריחה, אפילו לזמן קצר, זהו הגאדג'ט בשבילכם.

לברוח או להשאר?

האם לדעתם מדובר ברעיון טוב שיאפשר להפיג מתחים שנצברים במהלך היום ולא שונה מאוד מבריחה אל משחק מחשב או הטלוויזיה, או שמא זהו חוסר אחריות כלפינו וכלפי המקום בו אנו חיים?

  • עוד באותו נושא:
  • digital escape

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully