וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקים בעננים

Steam - המערכת המקוונת להפצת משחקים של חברת Valve, תתמוך בקרוב בגיבוי מקוון של קבצי שמירה והגדרות משחק

אחד הייתרונות הגדולים אותם הביאה רשת האינטרנט לחיינו הוא אפשרות שמירת מידע על שרתים מרוחקים ומגובים, מה שמקטין את הסיכויים לאיבוד המידע הנ"ל. חברת Valve, שהייתה מחלוצות ההפצה הדיגיטלית של משחקים והשיקה בעזרת מערכת ההפצה Steam את האף-לייף 2 עוד ב-2004, רוצה עכשיו להביא את הגיבוי המקוון גם לתחום הגיימינג.

עדכון חדש ל-Steam, שיגיע בזמן הקרוב, יציג למשתמשים את ה-Steam Cloud – מערכת שמסוגלת לשמור את כל הדברים אותם עשיתם במשחק, החל מקבצי שמירת התקדמות ועד להגדרות מקלדת, על גבי שרתי האינטרנט, ולאחזר את המידע הזה מתי שתרצו, מכל מחשב בעולם שמחובר לאינטרנט.

המערכת תשמור את הנתונים על הכונן הקשיח עד אשר תזהה חיבור אינטרנט, ואז תעלה אותם לשרתי החברה. המשחקים הראשונים שיתמכו ב-Cloud יהיו הכותרים הקיימים של Valve כגון משחקי האף-לייף וקאונטר סטרייק, כשמשחק צד שלישי ראשון שיתמוך בשירות יהיה Left4Dead. לאחר מכן, התוכנית היא להוסיף את התמיכה למשחקים האחרים שנמכרים דרך Steam.

מעבר לכך, סטים החדש צפוי להכיר את החומרה של המחשב שלכם, ויוכל להוריד באופן אוטומטי דרייברים חדשים, כשהוא גם בודק אם המערכת שלכם תואמת את דרישות החומרה של המשחק לפני קנייתו. תכונות מקוונות אחרות כוללות גם שיפורים של השירותים החברתיים בדמות הוספת יומן מקוון לקביעת מועדי תחרויות, אפשרויות הזמנת אנשים וקהילות מקוונות.

  • עוד באותו נושא:
  • steam

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully