וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Dough-Nu-Matic

המיני-מאפיה הזו מסוגלת לאפות מיני-סופגניות, וכל מה שאתם צריכים לעשות זה להוסיף בצק, להסתכל ולצחקק

במשך הרבה מאוד זמן היה קשה לי להגדיר מהו גאדג'ט. נכון, יש הגדרות מילוניות כאלה ואחרות (מוצר מכני או אלקטרוני, קטן לרוב, עם שימושים פרקטיים אך כזה שנחשב לצעצוע), אבל לרוב צריך לראות את המכשיר בשביל להגדיר אם הוא גאדג'ט או לא. כיום אני עדיין רב מדי פעם עם העורך על הכנסתם של אולי-גאדג'טים כאלה ואחרים למדור, וה-Dough-nu-matic הוא דוגמה לנצחון שלי. ולא סתם נצחון, אלא אחד מאוד מתוק.

מדובר במכשיר אותו אפשר למצוא ב-SkyMall – קטלוג שמחולק לטסים בחברות תעופה אמריקאיות, אשר ידוע בזכות המוצרים המוזרים אותם הוא מציע לקוראיו לרכוש. שמו, כאמור, הוא Dough-nu-matic, וייעודו הוא הכנת סופגניות! לא סופגניות חנוכה, אלא הסוג האמריקאי עם חור באמצע. נו, כאלה שהומר סימפסון מאוד אוהב. אבל כיוון שמדובר במכשיר מאוד קטן, גם הסופגניות יוצאות זעירות.

כל מה שצריך לעשות זה לשים בו שמן ובצק, ותוך 50 שניות תקבלו מיני-סופגניות, שתצאנה אליכם על פס נע קטן וחמוד. ב-6 דקות תוכלו לייצר 12 סופגניות, ולצחקק. אתם הרי יודעים שבמקום בו נמצאת המכונה הזו, יהיו גם צחקוקים. ומהם 129.99$ בשביל הנאה טיפשית שבהכנת מוצרים טיפשיים אך חמודים?

האם דניס השתגע?

שלום, כאן העורך של וואלה!מחשבים. אנא עזרו לנו להבין אם דניס איבד את שפיותו או שיש צדק בדבריו אודות המגניבות של הגאדג'ט הזה?

  • עוד באותו נושא:
  • dough-nu-matic

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully