וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדובי משרדית

דידי חנוך

2.6.2008 / 15:14

גרסה חדשה של אקרובט ואתר חדש ממצבים את אדובי כמתחרה ישירה של מיקרוסופט וגוגל בתחום במשרד המקוון

אדובי השיקה היום מספר שירותים תחת קורת גג אחת, וכולם משדרים מסר אחד: החברה בהחלט מתכוונת להיות מתחרה ישירה של גוגל ומיקרוסופט בתחום המשרד המקוון.

כל השירותים מרוכזים תחת אתר Acrobat.com, שכולל כרגע את Buzzword, מעבד התמלילים המקוון שהחברה השיקה במרץ, Share - שמאפשר שיתוף של המסמכים לקריאה ולעריכה משותפת - ConnectNow שנועד לניהול פגישות משותפות באופן מקוון, עם שיחות וידאו, שיתוף מסך ועבודה משותפת על מסמכים, כולל האפשרות להצטרף לשיחה מקו טלפון, ושירות אחסון מסמכים שכולל 5 גיגה.

כל השירותים האלה יחדיו הופכים את אדובי למתחרה ישירה של גוגל דוקס, של מספר שירותי פגישות מקוונות, וכמובן של מיקרוסופט. האתר, שנמצא כרגע בגרסת בטא, נראה מרשים ויפה מאד ויזואלית, ועובד היטב בפיירפוקס ובאקספלורר.

מה שחסר באתר כרגע מבחינת המשתמש הישראלי הוא תמיכה בעברית. Buzzword לא תומך בעברית, ולו ברמה הבסיסית ביותר.

פלאש באקרובט

בנוסף, השיקה אדובי את גרסה 9 של תוכנת אקרובט הפופולרית. הגרסה החדשה כוללת לראשונה תמיכה בפלאש, ובכך משלבת בין שתיים מהטכנולוגיות החשובות ביותר של החברה: פלאש ו-PDF. מעתה, ניתן יהיה לבנות מצגות באמצעות אקרובט שיכללו - לדוגמה - סרטונים מאתר יוטיוב.

הכל בבטא

יש לציין שכל השירותים שהושקו כרגע נמצאים בגרסת בטא ומוגבלים. יש הגבלה לשלושה משתתפים בשירות הפגישות המקוון, הגבלה על מספר המסמכים שהשירות ימיר ל-PDF וכאמור אין תמיכה בעברית.

עם זאת, השירותים נראים מרשימים מאד ומראים שבעוד מיקרוסופט בונה על תחרות עם אדובי ופלאש עם סילברלייט, גם אדובי מכוונת לבטן הרכה של מיקרוסופט עם שילוב מוצלח של שירותים מקוונים עם התוכנות המוכרות שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully