וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: צמח מחמד

עציץ חדשני יבדוק את תנאי המחיה של הצמחים שלכם ויראה לכם באמצעות ציורים פשוטים איך הם מרגישים

לרבים מאיתנו יש עציץ או שניים בבית, ובהם צמחים – קישוטים ירוקים שמספקים קצת חמצן והופכים את הסביבה בה אנו חיים לדינמית וחביבה יותר, אפילו אם מדובר בקקטוס קוצני פשוט. אבל התקשורת בינינו לבין העציצים והיושבים בהם די מוגבלת, עד כדי כך שאנשים המדברים אל הצמחים נחשבים בדרך כלל למוזרים. והצמחים עצמם? הם לא באמת יכולים לענות.

הפיכת התקשורת הזו, בין האדם לעציצו, לדו צדדית היא הבסיס לעיצוב "צמח מחמד" של המעצב ג'וניי האו. המוצר טרם יוצר, אבל כיוון שמדובר משהו יחסית פשוט, יש סיכוי שנראה אותו בקרוב במשתלות הקרובות לביתנו. מדובר בעציץ מיוחד המצוייד בחיישנים שבודקים את האדמה בו ואת הטמפרטורה בחוץ. לאחר מכן, משווה העציץ את הנתונים למה שהוא יודע על צרכי הצמח שנמצא בפנים, ומביע את רגשותיו האפשריים של זה על גבי מסך ה-LCD.

נכון, העציץ לא באמת יכול לדעת מה הצמח חושב, והשאלות האקזיסטנציאליסטיות אודות היכולת של הצמחים בכלל לחשוב לא מעניינות אותו, הוא רק מנחש למיטב יכולתו. אך גם הניחוש הזה יכול להיות מספיק בשביל לגרום לכם להתייחס יותר טוב אל בני הבית הירוקים שלכם, ולמנוע את אותו הרגע המביך בו אתם רואים עלים צהובים ומתים ונזכרים שלא השקתם את הצמחים כבר שנה.

גם עציצים צריכים זכות ביטוי?

האם לדעתכם זהו רעיון טוב לתת לצמחים את האפשרות להתלונן, או שיש כבר מספיק יושבי בית אחרים שעושים זאת אז לפחות שהעציצים ישתקו?

  • עוד באותו נושא:
  • pet plant

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully