וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלקברי נורמלי בישראל?

דידי חנוך

3.6.2008 / 2:29

אתר The Marker מדווח שפרטנר וסלקום בוחנות השקת בלאקברי 8310, אחד המכשירים המוצלחים יותר של חברת RIM

האם חברות הסלולר הבינו שאין טעם להמשיך לשווק מכשירי בלאקברי עתיקים לצרכנים עסקיים? דיווח באתר The Marker הערב (שני) מרמז שכן. לפי הדיווח של אמיתי זיו, בוחנות פרטנר וסלקום את 8310, הידוע גם בשם Blackberry Curve. מדובר במכשיר שרבים תולים בו את האחריות להתאוששות המרשימה של חברת RIM בשוק העסקי בארצות הברית בחודשים האחרונים.

ה-Curve הוא המכשיר הראשון של RIM שפונה לא רק להיבטים העסקיים של משתמשיו, ולא מתמקד רק בקבלה נוחה של מייל באמצעות שרתי בלקברי של החברה של איש העסקים. במקום זאת, Curve כולל מסך איכותי, מצלמה, נגן מדיה ו-GPS. וזאת בנוסף להיותו מכשיר אטרקטיבי למראה.

זהו שינוי משמעותי ביחס של המפעילות בישראל לתחום הבלאקברי. בשנים האחרונות נגזר על אנשי עסקים שרצו להנות מהיתרונות של המכשירים לשאת מכשירים מיושנים של החברה, שנמצאו באופן עקבי דור אחד לפחות אחרי ההיצע הנוכחי בארצות הברית.

לפי הדיווח של אמיתי זיו ב-The Marker, שתי החברות בוחנות את המכשיר בכוונה להשיקו בחודשים הקרובים. בנוסף, החברות שוקלות להשיק בשנה הבאה את Blackberry Bold, המכשיר העתידי של החברה שצפוי להתחרות ישירות מול הדור הבא של האייפון בשוק העסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully