וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: רב-מעגן

דידי חנוך

4.6.2008 / 3:37

רוצים לחבר אחסון חיצוני למחשב? רוצים לחבר חמישה שונים? הגאדג'ט שלנו להיום יעזור לכם

יש הרבה דרכים לחבר כונן קשיח למחשב. אפשר פשוט לחבר אותו בכבל, למרות שזה דורש פתיחה של המארז. אפשר לחבר אותו דרך מעגנים שונים, או להכניס אותו לקופסה עם חיבורים, כך שהוא ישמש ככונן חיצוני לכל דבר.

אבל מה אם יש לכם כונן שאתם צריכים לחבר, וגם כרטיסי זיכרון? בפורמטים שונים? וחיבור USB רנדומלי כלשהו?

אל חשש. חברת הגאדג'טים הבינלאומית והבלתי נלאית Brando באה לעזרתכם עם SATA HDD Multi-Function Dock, או כפי שאנחנו בחרנו לכנות אותו, הרב-מעגן. הדבר הזה מתחבר למחשב באמצעות חיבור USB או חיבור ESATA, ואליו ניתן להכניס כונן קשיח SATA - בין אם בגודל הסטנדרטי של 3.5 אינץ' ובין אם כונן קטן של 2.5 אינץ' - ארבעה כרטיסי זיכרון בפורמטים שונים סימולטנית - תכלס, בכל פורמט שסביר שתתקלו בו - וכמובן, שני כבלי USB. כי מה הוא גאדג'ט עם יציאת USB אם אין לו גם כניסת USB?

כן, אנחנו חייבים להודות: לא מדובר בגאדג'ט מגניב במיוחד. ובמחיר של 79 דולרים (רוב המחיר הוא עלות המשלוח מהונג קונג, מסתבר), הוא גם די יקר. אבל הוא בהחלט יכול להיות שימושי לאנשים שמחברים אחסון חיצוני למחשב שלהם במגוון פורמטים. וגם שימושיות זה משהו.

מה אומרים?

שימושיות, סיבה מספיק טובה להפוך את הדבר הזה לגאדג'ט היום, או שמא הוא פשוט לא מגניב מספיק, או יקר מדי, או כל דבר אחר שעשוי לגרום לכם להיות נגדו. תצביעו, תשפיעו: גאדג'ט היום, או גאדג'ט איום?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully