וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Flip Mino

דידי חנוך

5.6.2008 / 3:26

הדור החדש של מצלמות Flip הפשוטות קטן יותר ודק יותר. עדיין מיועד בעיקר ליוטיוב

Flip הוא מותג ששמעו לא כל כך הגיע לישראל, וזאת למרות היותו הצלחה עצומה בארצות רבות, ומושא למספר גדל של חיקויים. העיקרון פשוט: מצלמה זולה, פשוטה מאד להפעלה, שמייצרת סרטונים ברזולוציה לא גבוהה שמתאימים בעיקר ליוטיוב ושירותי רשת אחרים, אליהם היא מותאמת גם ברמת התוכנה עם ממשק להעלאה אוטומטית.

עם מסך קטן, וחיבור USB מובנה, פליפ הפכה ללהיט גדול בעיקר בזכות דבר אחד: נוחות. קל לצלם בה, קל להעלות את מה שצילמתם לרשת. ובעידן היוטיוב בו כולנו חיים, זה לא מעט. הדגם הקודם של החברה, Flip Ultra, נמכר כיום באמזון תמורת 128 דולרים ונמצא ברגע זה במקום השישי והשביעי (בשני דגמים שההבדל היחיד ביניהם הוא הצבע) ברשימת רבי המכר של האתר בתחום האלקטרוניקה.

את ההזדמנות לדבר על המצלמה המצליחה מספק לנו - באופן לא מפתיע - הדור הבא שלה, Flip Mino. מדובר בגרסה קטנה יותר של אותו המכשיר, למעשה. המצלמה מצוידת בזיכרון מובנה של 2 גיגה, מספיק כדי להכיל 60 דקות של וידאו ברזולוציה לא גבוהה במיוחד, (640x480 VGA).

במידה רבה, מדובר במכשיר שעשה לעולם מצלמות הוידאו את מה שה-Eee עשה לעולם הלפטופים: מכשיר קטן יותר, חלש יותר וזול יותר מהמתחרים, שנבנה בעיקר בזכות הקישור שלו לאינטרנט. המכשירים האלה מראים שגם כיום, פחות עדיין יכול להיות יותר. הדגם הנוכחי, אגב, נמצא במקום החמישי באותה רשימת רבי המכר של אמזון. לפני האייפודים וכל סוגי המצלמות האחרות, וידאו או סטילס.

המכשיר עולה 175 דולרים ולמיטב ידיעתנו אינו משווק עדיין בארץ. היי, יבואנים: תראו, כפפה!

פחות זה פחות, או יותר?

ומה אתם אומרים? שווה לקנות מצלמה פשוטה כל כך, או שמא עדיף להוציא - הרבה - יותר כסף ולקנות מצלמה איכותית? עידן המצלמות ליוטיוב יגיע גם אלינו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully