וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעד גאדג'טי השבוע

6.6.2008 / 0:33

חמישה גאדג'טים עלו השבוע בוואלה! מחשבים, ועל כולם הגבתם והצבעתם. קבלו את כולם בסיכום השבועי

בראשון ברחנו

ביום ראשון הבאנו גאדג'ט שלדעתנו הוא מגניב ומטריד כאחד: מסכת הבריחה הדיגיטלית, למי שבאמת רוצה להתנתק מהעולם. הגאדג'ט הביא הצבעות, אם כי לא הרבה דיון ולא הרבה קונצנזוס. המסיכה זכתה ל-66 אחוזי תמיכה מתוך 683 מצביעים.

בשני אפינו

היו לנו ויכוחים לפני שמכונת אפיית הסופגניות נבחרה לגאדג'ט היום. חלקנו חשבנו שדניס איבד את זה. הרי מדובר כאן במכונת אפייה! אבל אתם הצדקתם אותו בענק. 81 אחוז מתוך 946 מצביעים היו חזק בעניין של מכונת הסופגניות, ורוב עשרים התגובות היו תומכות. אם דניס מביא בפעם הבאה מערוך, אתם אשמים, כי זה גאדג'ט השבוע.

בשלישי השקינו

העציץ עם אמוטיקונים קצת מטריד את חלקנו. אנחנו ראינו "חנות קטנה ומטריפה", ואנחנו יודעים מה קורה כשצמחים מתחילים להתבטא בכוחות עצמם, גם אם יש כאן עזרה מהטכנולוגיה. אבל אתם הייתם בעד, עם תגובות מאד חיוביות ואחוזי תמיכה יפים בהצבעות. 83 אחוז מבין 592 מצביעים היו בעד העציץ.

ברביעי חיברנו

ביום רביעי היתה לנו תקלה טכנית, שבגללה לא היו לחצני "גאדג'ט היום" ו"גאדג'ט איום" במשך רוב היום. אופס. סליחה. איכשהו הצליח המעגן לכוננים קשיחים וכרטיסי זיכרון לצבור 233 הצבעות שמתוכן 79 אחוז בעד. התגובות, לעומת זאת, היו חלוקות בדעתן.

בחמישי צילמנו

פליפ מינו היא להיט עצום בעולם. אבל מצלמת הוידאו המיועדת ליוטיוב לא היתה להיט גדול אצלכם. ממש לא. תגובות מועטות ועוינות, ובהתחשב בכך שהכפתורים כן עבדו כל היום, 295 מצביעים שבקושי הגיעו ל-52 אחוזי תמיכה זה ממש לא מרשים. אולי כדאי שהמפיצים בארץ לא ירימו את הכפפה וייבאו את המכשיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully