וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום

הוידאודרום השבוע באווירת נוסטלגיה, אותה משרים עליו הטריילרים לגולדן אקס וסטריט פייטר החדשים

בכל שבוע עולים טריילרים חדשים לוואלה!וידאו. ובכל שבוע אנחנו מעלים אותם לטיסה ארוכה במחלקת תיירים של חברות המעדיפות להרוויח יותר כסף במקום לתת לנוסעים מספיק מקום לרגליים. אלה מהטריילרים שלא מתים מקרישי דם ברגליים, מגיעים בסופה של הטיסה לוידאודרום.

Afrika

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3

תאריך השקה: אוגוסט 2008 ביפן

הערות: הכותר המסקרן של סוני יפן סוף סוף מקבל משמעות עלילתית. עד כה ראינו רק תמונות של חיות המסתובבות על רקע נופים מרהיבים, וכעט מתבררת גם המשחקיות. אנחנו, מסתבר, נכנס לנעליהם של צלמים שצדים תמונות טובות של חיות פראיות. נו שוין, מרתק זה לא אבל לפחות המשחק נראה יפה.

The Incredible Hulk

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, פלייסטיישן 2, PSP, אקס-בוקס 360, ווי, נינטנדו DS, המחשב האישי

תאריך השקה: אתמול

הערות: בואו נעבור על זה שוב: משחק שיוצא לכל הפלטפורמות האפשריות (ולכן לא יותאם במיוחד לאף אחת מהן), קרוב לתאריך השקת הסרט עליו מבוסס, וכמו כן עם פוטנציאל טוב להרוויח לא מעט כסף גם בלי לייצר כותר טוב. אז מה הפלא שהטריילר של המשחק הזה לא נראה מזהיר. או, לחלופין, כן נראה מזהיר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

Golden Axe: Beast Rider

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס בוקס 360

תאריך השקה: 2008

הערות:

אם גדלתם על Golden Axe המקורי, הטריילר של הכותר החדש לא ישאיר אתכם אדישים. המשחק המקורי היה אחת הקלאסיקות הגדולות של הז'אנר, ומהטריילר הראשון של Beast Rider נראה כאילו גולדן אקס של שנות ה-2000 יהיה הרבה פחות מרשים והרבה יותר שגרתי

Street Fighter IV

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי

תאריך השקה: פברואר 2009

הערות: משחק המכות הגדול הראשון מזה כמה וכמה שנים שמגיע למחשב האישי חושף עוד ועוד חלקים מאישיותו הדו-מימדית, וזה נראה ממש טוב. אם אתם מבקרים ביפן בסתיו הקרוב, תוכלו לראות אותו כבר באולמות המשחקים, אך בעלי הקונסולות והמחשבים הביתיים ייאלצו לחכות עד שנה הבאה.

Resident Evil 5

מגיע לפלטפורמות: אקס-בוקס 360, פלייסטיישן 3

תאריך השקה: 2009

הערות: זומבים הם לא דבר חדש בשביל סדרת Resident Evil. האמת היא שהיא בנתה את שמה בעזרת הייצורים הכמעט-אנושיים האלה, ואנחנו למדנו לאהוב אותם. או, יותר נכון, לאהוב להרוג אותם. אז הפעם יש לנו זומבים אפריקאים במדבר, והם נראים עסיסיים מאי פעם.

  • עוד באותו נושא:
  • טריילרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully