וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השבוע

מטרתו של המשקל הנייד היא ליצור אצלכם רגשות אשמה על כך שאכלתם בחופש ובכך להרוס לכם אותו

נתחיל מגילוי נאות: אני לא האדם הרזה ביותר במערכת של האתר הזה, או בקומה בה אני יושב, או אפילו בחדר. יש שיאמרו, אפילו, שאני שמן. אבל אני לא מרגיש כזה, ואין לי שום בעיה עם איך שאני נראה. ובכל זאת, אני מנסה לרדת במשקל, בייחוד בגלל הרצון שלי לנהל אורח חיים אקטיבי יותר ולהקל על הגב שלי אחרי שהוא עבר שני ניתוחים.

אבל בכל דבר צריך לדעת לסמן גבולות, והגאדג'ט הגרוע של השבוע מנסה לגרום לכם לחצות את גבול הסביר אל עבר האובססיה והתיעוב-העצמי. משווקים מגדירים אותו כ"מצפון" אותו ניתן לקחת אתכם לנסיעות, אבל בעצם מדובר במכונת אשמה ששמה הוא משקל נייד.

המשקל הזה קטן מספיק בשביל שתוכלו להכניס אותו לתיק ולנסוע איתו לחופש, כשהמטרה היא שתשקלו את עצמכם כל הזמן וזה מה שיזכיר לכם לא לאכול הרבה. בפועל, הפוטנציאל הגדול של המכשיר הזה הוא לא לעזור לכם, אלא לגרום לכם למתח נפשי, עצבנות ורגשות אשמה נוראיים רק כי העזתם ליהנות קצת. וזה, גברותיי ורבותיי, ממש לא בריא, ובהחלט לא שווה את ה-39.85$ אותם מבקשים מכם לשלם על המשקל הנייד הזה. אפשר בקלות לעבור שבוע בלי להישקל, ואז לבדוק מה מצבכם ולפעול בהתאם. והמשקל הזה? הוא יכול להיחשב בקלות לגאדג'ט הגרוע... של השבע.

לא ינום ולא ישן שומר על משקל?

החושבים אתם כי יהיה זה רעיון טוב לקחת משקל כזה לחופש הבא שלכם ולתת לו לנהל לכם את הארוחות, או שעדיף לשמור ממנו מרחק ולהישאר רגועים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully