וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנת השבוע: רקע חדש

דידי חנוך

10.6.2008 / 10:52

John's Background Switcher תהפוך את הרקע של המחשב שלכם למעניין יותר

הרקע של המחשב הוא לעתים עניין אישי מאד. חלקנו שמים שם תמונות של המשפחה, וחלקנו שמים תמונות אהובות. אבל רבים מדי משאירים את הרקע המשעמם שמגיע עם מערכת ההפעלה. ובעבור אלה, תוכנת השבוע שלנו יכולה להפוך את החיים עם המחשב למעניינים - או לפחות אסתטיים - יותר.

קיימות בשוק מספר תוכנות להחלפת הרקע של המחשב, שאולי המפורסמת מביניהן היא Webshots. אבל מה ש-John's Background Switcher עושה שונה מכיוון שהיא משתמשת בשירותים קיימים ברשת. שירותים כמו פליקר פיקאסה, Phanfare וחיפוש התמונות של יאהו!.

פשוט מגדירים לה את הפרמטרים: נאמר, 250 התמונות עם הדירוג הגבוה ביותר בפליקר בשנה האחרונה. או חיפוש תמונה ביאהו, או תגיות שונות בפליקר, או משתמשים שונים בפליקר או פיקאסה או פאנפייר. והיא, כל זמן קבוע מראש, תוריד תמונה חדשה לפי הפרמטרים ותקבע אותה כרגע של חלונות.

אפשר להגדיר לה לשמור את התמונות שהיא מורידה, מה שמועיל למקרה שההגדרה צרה יחסית והרוטציה קטנה. ואם אתם לא מרוצים, הקלקה על האייקון בשורת המשימות של חלונות תגרום לה להוריד תמונה אחרת.

התוכנה לא מחייבת אתכם לעבוד עם שירותי רשת. אם יש לכם תמונות במחשב שאתם רוצים להשתמש בהן כרקעים, פשוט תאמרו לה באיזה תיקיות לחפש, והיא תכניס אותן לרוטציה. ואפשר גם לשלב משירותי רשת שונים ותיקיות במחשב.

John's Background Switcher היא תוכנה פשוטה, לא צורכת יותר מדי משאבים מהמערכת, וצובעת את המסך שלכם בצבעים מעניינים יותר. וכן, כמו רוב תוכנות השבוע, היא חינמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully