וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן ספסל

שילוב חדש של משחק מחשב וסדרת טלוויזיה יתרחש באותו העולם, כשהמשחק משפיע על הסדרה, ולהיפך

בשבוע שעבר הקדשתי את כל המדור הזה למשחק אחד – GTA IV, ולהמולה סביב רמת האלימות בו. השבוע שוב נתחיל בידיעה הקשורה למשחק, אבל הפעם היא הרבה יותר מעציבה מסרטון אזוטרי שהוכן על ידי אנטישמי. בהתאם למסורת הדחיות של Rockstar, הוחלט לדחות גם את חבילת ההרחבה הראשונה למשחק, שהייתה אמורה להגיע לאקס-בוקס 360 בקיץ הקרוב. במקום זה, יגיע המשחק מתישהו בין ה-1 בנובמבר 2008 לבין ה-31 בינואר 2009.

הסיבה, כך על פי Take2 – מפיצת המשחק, היא הרצון ליצור איזון בתאריכי היציאה של משחקי החברה. מדובר, ככל הנראה, על הפסקה של מדיניות החגים, אשר גרמה לכך שרוב הכותרים הגדולים של חברות המשחקים יגיעו לחנויות עד סוף אוקטובר, בשביל שישמשו מתנות בתקופת חגי החורף. המדיניות הזו טובה מאוד לשחקנים, שלא צריכים לבחור איזה משחק לקנות מבין עשרות אפשרויות שוות ערך, אבל מצער אותי שהרפתקאותיו החדשות של ניקו בליק וחבריו יגיעו רק בסוף השנה. כי כמה ש-GTA IV ארוך, הוא ממש לא ארוך מספיק.

משחקי טלוויזיה סדרתיים

בעשור האחרון אנחנו עדים ליותר ויותר דוגמאות של חיבור בין עולם הטלוויזיה לבין עולם המשחקים. הסדרות הפופולריות כמו Lost ו-Family Guy מקבלות משחקים משלהן, ואילו המשחקים תופסים חלקים נרחבים בעלילות של סדרות. כך, למשל, שודר אתמול באחד הערוצים פרק של סדרת משטרה שהתמקד כולו ב-Second Life, וסאות' פארק צחקו מזמן על World of Warcraft בפרק מיוחד.

ערוץ Sci-Fi האמריקאי, שמראה בעיקר סדרות מדע בדיוני ופנטזיה, רוצה לקחת את הסיפור צעד אחד קדימה ולשלב סדרת טלוויזיה עם משחק תפקידים המוני המתרחש באותו עולם, כשהאירועים בסדרה משפיעים על המשחק, ולהיפך.

בראיון ל-L.A. Times נתן נשיא הערוץ דייב הוב דוגמה בה השחקנים יקבלו מידע על פלישה חוצנית במקום וזמן כלשהם, וההכרעה של הקרב תשולב בעלילת סדרה, יחד עם סרטונים מהקרב עצמו. בהתחלה רצו לעשות את זה עם באטלסטאר גלאקטיקה – סדרה שנמצאת כיום בעונתה הרביעית והאחרונה בערוץ, אבל מפתחי המשחק ב-Trion world Network רצו להתחיל מאפס. המשחק והסדרה צפויים להגיע בקיץ 2010, ולהתרחש במאה ה-22. או להפך. טוב, לא, לא להפך.

נמאס מהמלחמה

דבר אותו אני מאוד לא אוהב, זה כשלוקחים את הקדמה – התהליך הכה-חביב עלי, וזונחים אותה בשביל השקעה בשגרה בטוחה ונטולת סיכונים. וכשהשגרה מביאה איתה את הסיכון, והקדמה היא הדרך הבטוחה, אני בכלל לא מבין מה קורה. נשמע מבלבל? מצטער, אבל גם אני מבולבל, והסיבה לבלבול שלי היא הפרטים החדשים שצצים אודות Call of Duty 5.

בעבר שמענו כי המשחק, שמגיע בעקבות CoD 4 המרשים-מאוד, יזנח את זירת הקרבות העכשווית לטובת חזרה אל מלחמת העולם השניה, ויפותח על ידי Treyarch – המפתחת הפחות מוצלחת של משחקי הסדרה. עכשיו צצים להם פרטים חדשים, והם ממש לא מעודדים. מעבר לכך ש-Call of Duty: World at War אכן יתרחש בשנות ה-40, הוא גם יעבור אל זירת הקרבות של האוקיאנוס השקט.

מדובר, בינתיים, בסריקות מתוך מגזין בריטי, וההכרזה הרשמית של Activision עדיין לא הגיעה. כשתגיע, נקווה כי כל המידע הזה יתברר כלא נכון, ושהמשחק יפותח על ידי Infinity Ward ( אלה שפיתחו את CoD הראשון, השני והרביעי), ויתרחש בזירה עכשווית או עתידית. זה לא יקרה, ככל הנראה, אבל אפשר לקוות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully