וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחשב, לא לכל ילד

HP הציגה בברלין סדרות חדשות של מחשבים נידיים ונייחים, כמו גם מסך שפותח בשיתוף עם חברת דרימוורקס

חברת HP, מיצרניות המחשבים הגדולות בעולם, השיקה מספר סדרות חדשות למוצרים שלה. בין ההכרזות גם הדור השני של מחשבי Touchsmart, המבוססים על מסך מגע ועיצוב אטרקטיבי לאנשים שלא רוצים מארזים גדולים ומורכבים. מחשבי הסדרה מעוצבים בדומה למחשבי המקינטוש החדשים של אפל, כשכל חומרת המחשב נמצאת בתוך המסך. ב-HP מתגאים בכך שבשביל להפעיל את המחשב נדרש רק כבל אחד, וכל שאר הפעולות יכולות להיעשות באמצעות המגע. החידוש בדור הזה של המחשבים, מעבר למפרט הטכני, הוא במסך 22 אינץ' ובערכת תוכנות חדשה שאמורה להקל על המשתמשים. המחשבים הנ"ל יופצו, כנראה, גם בישראל, במהלך השנה.

חוץ מ-TouchSmart, הודיעה החברה גם על סדרות חדשות של מחשבים ניידים ונייחים, כמו גם על הרחבת הליין של VoodooPC – מותג גיימינג אותו רכשה לפני כשנתיים. שני מחשבים חדשים יושקו בליין הזה – Voodoo Envy 133 - לפטופ גיימרים בעובי של כ-1.25 ס"מ ובמשקל של פחות מ-2 קילו. מעבר לעיצוב, יש ללפטופ גם חומרה מרשימה ומחיר מתאים: החל מ-2,099$.

המחשב השני בסדרה עולה מעט יותר – כ-7,000$ למפרט ההתחלתי שלו. מדובר במחשב נייח בגובה של כחצי מטר, עם מסך LCD של 7 אינץ' בתוך המארז, מערכת קירור מים ומפרט מפלצתי לגיימר המיליונר שבחבורה. המחשב הזה יימכר רק ללקוחות הקיימים של Voodoo כשיושק השנה. לא ברור אם המחשבים האלה יגיעו לארץ, ומה יהיו מחיריהם.

לא רק מחשבים הושקו באירוע, גם מסך. המסך הנ"ל – HP Dreamcolor, פותח יחד עם אולפן האנימציה DreamWorks, ומסוגל להציג יותר ממיליארד צבעים על מסך עם תאורת לדים אחורית. גדלו הוא 24 אינץ' ומחירו בארה"ב עומד על 3,499$ דולרים. המסך יגיע לישראל בספטמבר, ומחירו טרם נקבע.

  • עוד באותו נושא:
  • hp
  • voodoo

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully