וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Estarling 2.0

מסגרת תמונות דיגיטלית חדשה של Estarling מתהדרת לא רק בתיבת מייל משלה אלא גם בחיבור לפייסבוק

קיימת סבירות לא נמוכה לכך שיש לכם מסגרת תמונות דיגיטלית בבית. אם כן, כנראה לא קניתם אותה לעצמכם אלא קיבלתם במתנה לאירוע כזה או אחר. כי זהו טבען של המסגרות האלה – הן הפכו לברירת המחדל של המתנה הלא-זולה-אך-לא-יקרה כמעט לכל אירוע, החל מחנוכת בית ועד ליום נישואים.

מסגרות התמונה האלה מתחלקות לכמה סוגים, החל מהפשוטות ביותר שיכולות רק להציג תמונות ממדיה חיצונית כמו כרטיס זכרון, ועד למתקדמות שמציגות גם קטעי אודיו ווידאו ומקבלות את המידע שלהן באופן אלחוטי מהאינטרנט. אבל בכל קבוצה של מסגרות יש מאות, אם לא אלפי סוגים שונים, וכל אחד מנסה לייחד את עצמו איכשהו. המסגרת החדשה מבית חברת eStarling עושה זאת על ידי תמיכה בפייסבוק.

המסגרת הנ"ל, 8 אינץ' גודלה ושחור צבעה, מתהדרת בעיצוב שחור ושמרני, אך בפנים כוללת לה חיבור אלחוטי ותמיכה במספר שירותים שיכולים להציג תמונות. כך, למשל, יכולה המסגרת להכנס לחשבון הפייסבוק שלכם ולהציג את התמונות בהן אתם מופיעים. מעבר לכך, היא גם תומכת בכל האתרים בהם יש עדכוני RSS לתמונות, כמו Flickr ו-Picasa. ואם זה לא מספיק, יש למסגרת הזו גם כתובת דוא"ל משלה, אליה תוכלו לשלוח תמונות – דבר נהדר אם המסגרת מוצבת בבית של אנשים שלא מבינים בטכנולוגיה. מעבר לכך, יש כאן את כל התכונות הרגילות, כמו קריאה של כרטיסי זכרון ו-128 מגהבייט של זכרון מובנה. רק המחיר גבוה, ועומד על 230 פאונד.

לראות או לא לראות, זו השאלה?

מה נעלה יותר, לראות תמונות מפייסבוק, לחשוף בני משפחה לכל מעשיכם? או אם לצאת חוצץ כנגד הקדמה, למרוד ולא לשים תמונות?

  • עוד באותו נושא:
  • estarling

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully