וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיירפוקס 3 יושק בשבוע הבא

12.6.2008 / 13:14

הדפדפן הפופולרי בגרסתו השלישית מוכן לבסוף להשקה רשמית. זה קורה ב-17 ליוני, אז גם ינסו במוזילה לקבוע שיא גינס

אם לפני מספר שנים, ברירת המחדל לגלישה באינטרנט על גבי מחשבי PC הייתה דפדפן האקספלורר של מיקרוסופט, ואי שם מאחור השתרך לו נטקסייפ, כיום המצב קצת שונה. אקספלורר עדיין דומיננטי, אך קיימת מודעות הולכת וגדלה גם לאלטרנטיבות – Firefox מקהילת הקוד הפתוח ו-Safari של אפל.

מפתחי פיירפוקס הודיעו כעת כי בעוד 5 ימים, ב-17 ביוני, תושק הגרסה הסופית של פיירפוקס 3. אתמול שוחררה לרשת גרסת בטא אחרונה של הדפדפן, שכללה תיקון לבאג אשר התגלה בגרסת המקינטוש. בין השינויים הבולטים בדפדפן החדש, מהירות גבוהה יותר של טעינת דפים וממשק נוח של חיפוש דפים שנצפו דרך שורת הכתובת.

ביום ההשקה מקווים אנשי פיירפוקס לקבוע שיא גינס בהורדות תוכנה ב-24 שעות, ופתחו למטרה זו דף בו מתבקשים האנשים להירשם ובכך להבטיח לעולם כי הם ישתתפו בקביעת שיא גינס חדש (אין כיום שיא בקטגוריה הזאת). נכון לזמן כתיבת שורות אלה, כ-5000 איש נרשמו מישראל מתוך מעל מיליון נרשמים מכלל העולם.

מאז שהבינה כי פיירפוקס הוא איום, גם מיקרוסופט נכנסה להילוך גבוה בפיתוח הדפדפנים שלה. חמש שנים עברו בין ההשקה של גרסה 6 לגרסה 7 של אקספלורר, ואילו הבטא הפומבית הראשונה של גרסה 8 תגיע כבר בחודש אוגוסט הקרוב, פחות משנתיים לאחר ש-IE7 הושק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully