וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעד גאדג'טי השבוע

13.6.2008 / 2:47

סלולרי סולרי, פנס לבריאות, מד לרכב, צג תלת מימדי ומסגרת לפייסבוק. מה חשבתם על הגאדג'טים שלנו להשבוע?

הסלולרי שאהב שמש

ביום ראשון הבאנו את מה שהתגלה כשיחוק השבועי שלנו. עיצוב קונספט לסלולרי עם מקלט סולרי. התגובות היו חלוקות, אבל ההצבעה היתה חד משמעית. 82 אחוז תומכים מבין 1271 מצביעים רוממו את הקונספט למדרגת גאדג'ט השבוע. נראה לנו גם שמסקנה ברורה היא שלא משנה האם מדובר בקונספט או במוצר אמיתי. אם זה מגניב, הרוב בעד.

הפנס שחפץ חיים

ביום שני הבאנו את הגאדג'ט המועיל ביותר פוטנציאלית, פנס שכולל הוראות החייאה. ביום הדין, תזדקקו לו. אבל אתם, מה אכפת לכם מיום הדין? התגובות היו פושרות, וגם ההצבעה. רק 57 אחוז מבין 702 המצביעים היו בעד הפנס החיובי. כל השאר חושבים שהחייאה אינה מגניבה.

המד שמדד אותי

למי שרוצים לדעת פרטים על הנהיגה שלהם, המד שהבאנו ביום שלישי יכול היה להיות פתרון מושלם, עם כל המידע הרב שהוא מספק. והוא גם לא עולה הרבה. אבל כל זה לא הספיק כדי להלהיב. אולי בגלל שאנשים מפחדים מנתונים והתגובות עסקו במידה רבה בסכנה שבמד. באמת? מידע יכול להפוך אתכם לנהגים טובים יותר. בכל מקרה, 61 אחוז מבין 350 מצביעים היו בעד.

הצג שעוקב אחריכם

הצג התלת מימדי היה די מדהים, אבל תקלה טכנית בצד שלנו קצת פגעה בו. הוידאו לא עבד, הלחצנים לא נראו, וכך למרות שאחוזי התמיכה שלו הם הגבוהים השבוע, הוא הביא הרבה פחות הצבעות מהסולרי הסלולרי. 83 אחוז מתוך 340 מצביעים היו בעד הצג שנראה אחרת מכל זווית.

המסגרת שביאסה

ידענו שפייסבוק לא חם כמו לפני כמה חודשים, אבל לא שיערנו את ממדי האנטי. המסגרת הדיגיטלית התמימה שמציגה תמונות מהפייסבוק שלכם וממקורות אחרים זכתה לתגובות מעטות ולעוינות מוחלטת בהצבעה. זהו מקרה די נדיר שבו רוב הגולשים ממש היו נגדה, עם 47 אחוזי תמיכה בלבד מתוך 238 מצביעים. אאוץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully