וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופר גיבורים- וידאודרום

היזהרו לכם, חובבי האגדות הקסומות. Grimm של אמריקן מקגי מגיע, ואיתו גם הסיפורים האמיתיים מאחורי האגדות

בכל שבוע עולים טריילרים חדשים לוואלה!וידאו. ובכל שבוע אנחנו שולחים אותם למכרות יהלומים, כשהפרס לשורדים האחרונים הוא ההגעה אל מדור הוידאודרום

ושבוע, Grimm -המשחק החדש של אמריקן מקגי, מראה לנו כי בקרוב נוכל לראות מה באמת קרה באגדות הקסומות כמו סינדרלה וכיפה אדומה.

American McGee's Grimm

מגיע לפלטפורמות: המחשב האישי

תאריך השקה: 31 ביולי

הערות: הרעיונות של אמריקן מק'גי תמיד היו מוזרים קמעה. קודם הוא הפך את אליסה בארץ הפלאות למשחק אלים ומטריד (אך נהדר, מכותרי הפעולה הטובים ביותר שיצאו), ואז – לאחר מספר משחקים כושלים יותר ופחות – החליט לחזור ולעוות אגדות. הפעם הוא לוקח 24 אגדות והופך אותן לאפיזודות שבועיות שתופצנה דרך שירות GameTap.

Rise of the Argonauts

מגיע לפלטפורמות: אקס-בוקס 360, פלייסטיישן 3, המחשב האישי

תאריך השקה: ספטמבר 2008

הערות: המשחק החדש של Liquid Entertainment הוא כותר תפקידים מסקרן שמגיע הן למחשב האישי והן לקונסולות הדור הנוכחי, ועוקב אחר הסיפור המיתולוגי של גיזת הזהב. לחברה המפתחת אותו – Liquid Entertainment, נסיון במשחקי תפקידים מימי Battle Realms ו-D&D:Dragonshard.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

NHL 09

מגיע לפלטפורמות: אקס-בוקס 360, פלייסטיישן 3, פלייסטיישן 2, המחשב האישי

תאריך השקה: סתיו 2008

הערות: הסתיו מתקרב לו, ואיתו מגיעים גם משחקי הספורט השנתיים של חברת EA. הפעם על הכוונת שלנו דווקא NHL 09 – משחק שמדמה ספורט בו כמעט ולא משחקים בארץ, הוקי. עם זאת, לטעמי מדובר באחת מסדרות הספורט המוצלחות ביותר של EA, והטריילר החדש נראה ממש לא רע.

Lego Batman

מגיע לפלטפורמות: אקס-בוקס 360, פלייסטיישן 3, פלייסטיישן 2, PSP, ווי, DS, המחשב האישי

תאריך השקה: ספטמבר 2008

הערות: חברת Telltale Games ממשיכה לשחק בלגו, והפעם אין מדובר במלחמת הכוכבים או אינדיאנה ג'ונס, אלא ביקום שונה לגמרי – זה שמאוכלס על ידי סופר גיבורים כמו באטמן וסופרמן. במשחק הזה נפגוש לא רק את האביר האפל ואת אויביו, אלא גם את חבריו. הטריילר הזה בא להציג לנו אחד מהם – Nightwing.

  • עוד באותו נושא:
  • טריילרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully