וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השבוע

בקבוק הריסוס האוטומטי של חברת Cepia דורש מהמשתמשים בו רמת עצלנות יוצאת מגדר הרגיל

אחת הסיבות העיקריות להתקדמות הטכנולוגית המרשימה של המין האנושי היא העצלנות שלנו. כמעט תמיד נעדיף מדרגות נעות על רגילות, כלי תחבורה מזהם ונוח כמו מכונית על ירוק וקשה לתפעול כמו אופניים ושלט טלוויזיה על פני שליטה באמצעות הפאנל המובנה בה. גם אני תומך בכל הדברים האלה, אבל לפעמים מגיע לו גאדג'ט שמעודד עצלנות ברמה כה גבוהה, עד שאני לא מבין מי יוכל להשתמש בו בלי להאדים מבושה. כזה הוא גאדג'ט היום שלנו.

מראהו כשל בקבוק ריסוס רגיל – כזה שמשמש להשקיה ונקיון של עציצים בבית או גיהוץ באמצעות מגהץ. בדרך כלל, כל מה שצריך לעשות כדי להפעיל בקבוק ריסוס זה ללחוץ על הדק המנגנון בכל פעם שאתם רוצים להעביר מים מהמיכל של הבקבוק אל מושא ההשקיה. אבל הלחיצה הרפטטיבית הזו היא יותר מדי עבודה, מסתבר, אז בחברת Cepia המציאו בקבוק שמשפריץ מים באופן אוטומטי.

בבקבוק הזה, כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ על ההדק, והוא כבר יפזר את המים. אז מעבר לכך שזה לא חסכוני, כמה עצלן צריך להיות כדי לקנות בקבוק מיוחד בכ-10 דולרים רק בשביל האוטומציה של הפעולה הפשוטה הזו? מאוד, מאוד עצלן כנראה. וזו הסיבה לכך שזהו הגאדג'ט הגרוע... של השבוע

עצלנים וגאים בזה?

האם אתם מוכנים להודות בעצלנותכם ולהכריז על כך שתהיו מוכנים לבזבז כסף על כל דבר שיהפוך את חייכם לקלים יותר, או שתעמדו בצד חובבי האתגרים שלא מפחדים לרסס באופן ידני?

  • עוד באותו נושא:
  • cepia

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully