וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוקיה עסקית

נוקיה משיקה היום שני סלולריים עסקיים - E71 ו-E66. הראשון הוא טלפון עם מקלדת מלאה, והשני סליידר מתוחכם

לאחר מספר רב של הדלפות אשר הגיעו אלינו בשבועות האחרונים, השיקה היום נוקיה באופן רשמי שני מכשירים חדשים מסדרת Eseries שלה, המיועדים בעיקר לקהל הלקוחות העסקי. לשני המכשירים תוכנה ייעודית לבדיקת דוא"ל גם בשרתי Exchange וגם בשירותים מקוונים, ותמיכה בהורדה של קבצי אופיס המצורפים אל המיילים. כמו כן, מערכת ההפעלה שלהם תומכת בשני מסכי בית, כל אחד עם קישורים משלו, בשביל מעבר קל ממצב עסקי למצב פרטי והפרדה ביניהם. יחד עם המכשירים הושקו גם אביזרים חדשים לרכב, אשר מותאמים במיוחד לטלפונים שהושקו.

נוקיה E71 הוא טלפון דור 3.5 עם מקלדת מלאה, המבוסס על פלטפורמת S60 הסימביאנית. הוא מצויד במסך של 2.36 אינץ' ברזולוציית 320x240 וכולל גם מצלמה אחורית של 3.2 מגה-פיקסל ומצלמה קדמית לשיחות וידאו. מעבר לכך, יש לטלפון גם קישוריות Wifi בתקן 802.11g, GPS מובנה, בלוטות' עם תמיכה ב-A2DP, חריץ לכרטיסי זכרון microSD ו-110 מגהבייט מובנים. E66 גם תומך באבטחת מידע הן על המכשיר והן על כרטיס הזכרון, ו-VPN נייד מובנה. משקלו 126 גרם. המכשיר צפוי להגיע לארץ בתקופה הקרובה.

הטלפון השני, E66, גם הוא טלפון דור 3.5, אך הפעם מדובר בסליידר עם מקלדת טלפון רגילה.גם כאן ניתן יהיה למצוא את מערכת ההפעלה סימביאן בגרסת S60 שלה, יחד עם קישוריות Wifi b/g, מקלט GPS, בלוטות' עם A2DP ומחבר אודיווידאו 2.5 מ"מ. למכשיר שתי מצלמות – אחורית של 3.2 מגהפיקסל וקדמית פשוטה יותר לשיחות וידאו. משקלו עומד על 121 גרם. המכשיר לא יגיע לארץ ביבוא של יורוקום.

  • עוד באותו נושא:
  • נוקיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully