וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנת השבוע: GetDataBack

דידי חנוך

17.6.2008 / 11:52

הלך לכם הכונן הקשיח? תוכנת השבוע שלנו עשויה להציל לכם את המסמכים שחשבתם שאבדו ללא שוב

יש תוכנות שהשימוש בהן הוא יומיומי, שהופכות לחלק מחיינו עד שקשה לזכור את השימוש במחשב לפניהן. בצד השני של הספקטרום נמצאות תוכנות החירום, אלה שטוב שיהיו בשלוף ליום פקודה, או לפחות כדאי לדעת מה הן והיכן ניתן להשיגן בעת הצורך.

כזו היא תוכנת השבוע שלנו להיום, תוכנה שההמלצה עליה באה בעקבות נסיון אישי כואב, ונסיונם של מספר חברים להם יכולתי לסייע בעזרתה. אני מדבר על GetDataBack, תוכנה שעושה בדיוק מה שהשם שלה אומר. הלך לכם הכונן הקשיח? המחשב כבר לא מזהה אותו בכלל? זהו יום הפקודה. אתם צריכים את GetDataBack.

מה היא עושה? פשוט מאד. מכניסים את הכונן הקשיח הפגום למחשב עובד, דבר שדורש מעט ידע, אך תוכלו לקרוא איך לבצע אותו בקישור המצורף. במקרה הטוב, המחשב מזהה את הכונן וניתן להעתיק ממנו את הנתונים גם אם כבר אי אפשר להריץ ממנו מערכת הפעלה. במקרה הרע, הוא בלתי נגיש. זה הזמן להוציא את כרטיס האשראי ולרכוש את GTB. בניגוד לרוב תוכנות השבוע, לא מדובר בתוכנה חינמית, אבל כן מדובר בתוכנה שתחסוך לכם כסף. מכיוון שהיא זולה בהרבה מכל מעבדה שתחלץ לכם נתונים מהמחשב, ומנסיון אני יכול לומר שהיא יעילה יותר מרוב המעבדות. אלא אם אתם הולכים למומחה אמיתי, סיכוי סביר שתצילו יותר מידע באמצעות GTB מאשר במעבדה.

יש להתקין את התוכנה כאשר הכונן הפגום לא מחובר למחשב, ואז לחברו שוב. התוכנה מזהה גם כוננים שהמחשב כבר לא מזהה, ותהליך החילוץ המייגע מעט שלה יספק לכם רשימה של קבצים לחילוץ. תבחרו את הקבצים החשובים לכם – בדרך כלל מסמכים, כי כל דבר אחר אפשר לשחזר בדרך כלל – ותאמרו לה להתחיל לשחזר. והיא תעשה את זה. כמה פשוט, ככה גאוני.

שווה את הכסף

יש תוכנות אחרות לשחזור נתונים, אבל אני לא סומך על אף תוכנה אחרת. מעטות התוכנות שיכולות לגרום לי להישמע כמו פרסומת, אבל ככה זה: מי שמציל אותך ביום אסונך זוכה בנאמנות אין קץ. רוב הסיכויים שאתם לא זקוקים לתוכנה הזאת כרגע. זה בסדר. אבל כדאי שתשלחו לעצמכם מייל לוובמייל החביב עליכם עם כתובת האתר. כל הכוננים הקשיחים מתים בסוף, ואם הכונן שלכם ימות לפני שכולנו נעביר סופית את כל המסמכים שלנו לרשת, תשמחו ששמרתם את הכתובת.

יש לתוכנה שתי גרסאות, האחת למערכת קבצים FAT והשניה ל- NTFS. רוב הסיכויים שהמחשב שלכם רץ על NTFS, אבל אתם יכולים לבדוק זאת על ידי הקלקה ימנית על "המחשב שלי". גרסת NTFS עולה 79 דולרים, בעוד גרסת FAT עולה 69 דולרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully