וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Green Plug

16.6.2008 / 23:54

מטען אוניברסלי חדש שואף להחליף את כל המטענים והספקים שיש אצלכם בבית, וגם לחסוך לכם בחשבון החשמל

גאדג'ט היום שלנו להיום הוא הרבה יותר מסתם גאדג'ט. אפשר לומר כי מדובר בגאדג'ט של גאדג'טים – תיכף נסביר למה – ובאחד המיזמים הירוקים ביותר אותם ראינו בתקופה האחרונה. אבל קודם, תסתכלו סביבכם, אם אתם גולשים באינטרנט מהבית או מהמשרד, רוב הסיכויים הם שסביבכם מפוזרים לא מעט ספקי כח ומטענים של מכשירים כאלה ואחרים, החל ממדפסות ועד לטלפונים סלולריים.

חברה אמריקאית בשם Green Plug (תקע ירוק) מתכננת לשנות את המצב הזה באמצעות מיזם שאפתני שבבסיסו מכשיר אחד - ספק ומטען אוניברסאלי מאוד חכם למכשירים ביתיים שונים. כל מה שהוא דורש מהמכשיר הנטען הוא שקע הטענה תואם ושבב שיכול להגיד למטען מהן דרישות המתח.

יש לכך מספר מטרות – הראשונה היא לצמצם את ייצור המטענים. כיוון שה-Green Plug יכול להטעין מספר מכשירים בו זמנית, והשאיפה היא להפוך את החיבור שלו לאוניברסאלי, יצרנית המכשירים לא צריכה לספק מטען עם כל יחידה שנקנית, ואנחנו לא צריכים להקיף את עצמנו במטענים שונים. מעבר לכך, מדובר גם במטען שחוסך בחשמל, כיוון שהוא יודע מתי להפסיק ולהטעין את מושא ההטענה – דבר אותו רבים מהספקים והמטענים כיום לא יודעים. נשאר רק לראות אם היצרניות תאמצנה את התקן והמכשיר שבא איתו.

ירוק זה השחור החדש?

האם גם אתם חושבים שמדובר ברעיון טוב, או שמא תעדיפו מטען וספק ייעודי לכל מכשיר שיש אצלכם בבית?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully