וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיפוש החדש של בזק

17.6.2008 / 12:13

בזק משיקה גרסה חדשה לאתר של מודיעין 144 - תתחרה ישירות בדפי זהב עם מנוע מתקדם לחיפוש בתי עסק

בזק השיקה הבוקר את האתר החדש של שירות מודיעין 144 – חלק מתהליך ההתחדשות של החברה במהלכו הושק גם דאטה סנטר ושירות המשחקים Bgames. באתר החדש, כך לדברי אנשי בזק, פרטים של כ-300,000 בתי עסק וכ-5.9 מיליון אנשים. בפיתוחו של האתר החדש הושקעו למעלה מ-10 מיליון שקלים.

היוזמה הזו של בזק, אותה מחשיבים בחברה לתיקון של עיוות היסטורי – עד שנה שעברה היה אתר החיפוש של בזק נטוש ולא מעודכן - תתחרה ישירות בשחקן הגדול בשוק היום, דפי זהב. אפילו המראה של שני האתרים דומה מאוד, כמו גם תהליך החיפוש. עם זאת, בזק לא נכנסת, נכון לעכשיו, לתחום המדריכים המודפסים, וממשיכה את שיתוף הפעולה שלה עם דפי זהב בתחום זה.

האתר החדש הוא חלק ראשון ממהלך רחב היקף שיכלול בעתיד גם חיפוש באמצעות SMS, אתר חיפוש סלולרי, הוספת שירותי חיפוש למוקד 144 הטלפוני ויצירת פלטפורמות חדשות. בנוסף, חתמו בבזק על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם ארגון אמון הציבור, במהלכו יסומנו העסקים שהסכימו לכללי הארגון ועומדים בביקורותיו, בתו המסמל זאת.

תוצאות החיפוש של המנוע החדש כוללות, מעל לתוצאות הרגילות, תוצאות של בתי עסק ששילמו על החשיפה. אלה יקבלו לא רק אזכור של שם, כתובת וטלפון, אלא יוכלו גם להוסיף פרטים ולהפנות אנשים אל האתר שלהם. התשלום על החשיפה הזו יתבצע על פי מודל של PPI – תשלום על פי מספר חשיפות. בכך, אומרים בבזק, יוכלו גם בתי עסק קטנים ובינוניים לזכות לחשיפה גבוהה בלי הצורך לשלם הרבה מאוד כסף.

גילוי נאות: האתר וואלה! הנו חלק מקבוצת בזק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully