וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החידושים של סוני אריקסון

סוני אריקסון השיקה חמישה טלפונים סלולריים חדשים, ביניהם טלפון לגיימרים ומכשיר עם מצלמה של 8.1 מגהפיקסל

יום לאחר הגושפנקא הרשמית להדלפות אודות המכשירים החדשים של נוקיה, מאשרת גם סוני-אריקסון את קיומם של הטלפונים הסלולריים עליהם שמענו בשבועות האחרונים. חמישה טלפונים חדשים מבית החברה יגיעו בקרוב לשווקים העולמיים, ויחד עמם שני מודמים סלולריים ושלוש אוזניות בלוטות'.

הטלפון המסקרן ביותר ברשימה, ככל הנראה, הוא התוספת החדשה לסדרת ה-Cyber-Shot – C905 שמשלב בין תכונות של סלולריים מתקדמים לבין מצלמות איכותיות. הסליידר החדש כולל מצלמה של 8.1 מגה-פיקסל עם פלאש קסנון, מייצב תמונה, תכונות של זיהוי פנים ואוטו-פוקוס. מעבר לכך, כולל המכשיר גם 160 מגהבייט של זכרון מובנה, רדיו, בלוטות' בטכנולוגיית A2DP, וכרטיס זכרון של 2 גיגהבייטים. הוא שוקל 136 גרם, ופועל ברשת דור 3.5.

התוספת השניה לסדרת טלפוני מצלמות הוא ה-S302 – טלפון פשוט יותר עם מצלמה של 2 מגהפיקסל, ללא פלאש, אך עם חלק מיכולות התוכנה של אחיו הגדול. יש כאן, למשל, אפשרות לתקן בעיות בתמונות באמצעות המכשיר. גם כאן יש נגן מוזיקה ובלוטות' A2DP, יחד עם יכולות סלולריות רגילות של רשת דור 3.5.

מותר לשחק עם הטלפון

טלפון מתקדם נוסף שהושק היום הוא ה-F305 – סלולרי בצורת סליידר עם דגש על משחקים. הטלפון מנסה לפנות לקהל שחובב את קונסולת ה-Wii של נינטנדו ואת הבקר בעל גלאי-התנועה שלה, באמצעות מיתוג של Motion Gaming – משחקיות תנועה. למכשיר יש כפתורי שליטה ייעודיים למשחקים וגלאי תנועה שמאפשר לכם לשחק באמצעות הזזת הטלפון ממקום למקום. לטלפון גם רמקולים סטריאופוניים חזקים, מצלמת 2 מגה-פיקסל ומחזיק מפתחות שמתפקד כסוללה רזרבית בשביל הטלפון.

בסוני-אריקסון החליטו, משום מה, כי ה-F305 לא צריך לפעול בדור 3, ולכן מדובר במכשיר דור 2.75. משקלו יעמוד על 97.5 גרמים ובין התכונות שלו יש גם בלוטות' A2DP, נגן מדיה ותמיכה ביישומי ג'אווה.

שני המכשירים האחרונים שהוכרזו הנם טלפונים פשוטים וזולים יחסית, לצרכן שעיקר שימושו מסתכם בשיחות. ל-K330 יש אפשרות להיות פנס, רדיו, מצלמה של 0.3 מגהפיקסל, בלוטות' ותמיכה ברינגטונים מ-MP3. ה-J132 אפילו פשוט יותר, ללא בלוטות', דפדפן או תמיכה ב-MMS, אך עם מקלדת עמידה בפני אבק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully