וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן ספסל

WoW הוא אמנם משחק התפקידים ההמוני המפורסם ביותר, אך אינו היחיד יותר. דניס ויטצ'בסקי עם 5 אלטרנטיבות

בעולם משחקי התפקידים ההמוניים, ישנו מלך אחד – World of Warcraft שמו. אך לא מדובר בשליט של ממלכה ריקה, אלא בכותר מדהים בגודלו סביבו ניתן למצוא המון כותרים קטנים יותר. חלקם חיקויי WoW ברורים, ללא שום שמץ של מקוריות או סיכויי הצלחה, ואילו אחרים הם כותרים ייחודיים בעלי קבוצת משתמשים גדולה ומלוכדת. בכתבה הזו נכיר לכם כמה מהמשחקים האלה.

עולמות פנטזיה – Lineage II

בתחום עולמות הפנטזיה, החברה הכי דומיננטית שאיננה בליזארד היא NCSoft הקוריאנית. החברה הזו, שקמה לפני יותר מ-11 שנים, התחילה את דרכה בתחום התוכנה העסקית, והמוצר הראשון אותו ייצרה היה בכלל מעבד תמלילים. אך כבר ב-98, השיקה החברה את אחת משתי הסדרות המצליחות ביותר שלה, Lineage. הסדרה כוללת גזעים כמו אלפים, אורקים וגמדים שחיים כולם בעולם פנטסטי בתקופה המקבילה לימי הביניים בעולמנו.

הנציג הנוכחי של הסדרה הזו הוא Lineage II, שהושק אמנם לפני מספר שנים, אך זוכה כל הזמן לחבילות הרחבה חדשות שמוסיפות תוכן ונותנות למשתמשים ותיקים מה לעשות. ההרחבה האחרונה, 1st Throne: The Kamael: Hellbound שמה, הושקה בסוף השנה שעברה והוסיפה גזע חדש לעולם המשחק. הכותר הבא בסדרה, Lineage III, צפוי לצאת ב-2011, לאחר שלפני חודש נעצרו 7 עובדים של החברה בחשד שגנבו את קוד המקור של המשחק.

עולמות פנטזיה - Guild Wars

אמרנו כבר ש-NCSoft היא חברה משפיעה בתחום, והנוכחות המאסיבית שלה בכתבה הזו היא תוצר ההשפעה הזו. הסדרה הפנטסטית השנייה של החברה היא Guild Wars, שיצאה סמוך להשקת WoW וניסתה למשוך את השחקנים באמצעות היעדר התשלום החודשי. האלמנט המייחד העיקרי של המשחק הוא הגילדות – קליקות חברתיות דוגמת הקלאנים של משחקים אחרים, אך עם שילוב מאסיבי יותר בין הגילדות לבין המשחקיות שקיימת בעולם. כל הדמויות במשחק הנן אנושיות, והדגש מושם על קסמים ויכולות קרב.

עד כה, זכה המשחק לשלושה קמפיינים שונים וייחודיים, כשלכל אחד מהם אזורים משלו. לא חייבים לרכוש את הקמפיין הראשון בשביל ליהנות מהשני והשלישי, ולכן לא מדובר בחבילות הרחבה רגילות. השנה צפויה להתחיל בדיקת בטא פומבית ל-Guild Wars 2, אך תאריך השקתו אינו ידוע.

עולמות פנטזיה – Age of Conan

המשחק החדש ביותר ברשימה הזו, שהושק בסוף מאי, מכר 500,000 יחידות בשבוע הראשון, ועוד חצי מיליון בשבוע השני. כיוון שמדובר בכותר שדורש תשלום של דמי מנוי חודשיים, צריך לחכות ולראות אם ההצלחה הזו תימשך לאורך החודשים הבאים. דבר שיכול לתרום להמשך ההצלחה הזו הוא הגרסה לאקס-בוקס 360, אשר צפויה להגיע בשנה הבאה.

בין התכונות הבלעדיות של הכותר ניתן למצוא מערכת קרב שמשלבת בין פעולה בזמן אמת לבין הקרבות הקלאסיים של הטלת קוביות (וירטואליות, אבל עדיין קוביות) שקיימים אצל רבים מהמתחרים. בנוסף, יכולים השחקנים להתאחד ולבנות ערים שלמות בשביל להן על רכושם. לחובבי הגזעים המוזרים, נגיד שיש כאן רק בני אנוש משלושה גזעים שונים, כשלכל אחד יש 7 מקצועות שונים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

עולמות אחרים - Pirates of the Burning Sea

יש שיטענו כי נינג'ות מגניבים יותר מפיראטים, אבל תהיה זו טעות, ואחד הסממנים לעליונותם של שודדי הים היא שלהם יש משחק תפקידים המוני מצליח, ולנינג'ות עדיין אין. שמו של המשחק הזה הוא Pirates of the Burning Sea, ואמנם לא מדובר בלהיט גדול, אך זהו בהחלט עולם מעניין שזוכה בחצי השנה שעברה מאז השקתו לשבחים רבים.

כפי שניתן להבין, התפקיד שלכם בכותר הזה הוא לשחק קפטן של ספינה, כשבתחילת הקריירה אתם קובעים את האזרחות (בריטים, צרפתים, ספרדים, פיראטים נטולי אזרחות) ואת המומחיות שלכם, החל מקרבות ועד לסחר. הקרבות נערכים לא רק בים, אלא גם ביבשה, והכלכלה של המשחק מבוססת על השחקנים בלבד.

עולמות אחרים - City of Heroes

אם עולמות פנטזיה ופיראטים לא מעניינים אתכם, מה תגידו על עולמות קומיקס? חברת NCSoft, אותה הזכרנו קודם, אחראית גם לשני עולמות כאלה. שמו של הראשון הוא City of Heroes והשני קרוי City of Villains. בעולמות האלה תוכלו ליצור גיבור או נבל על, ולבנות לעצמכם קריירה בתחום.

בשביל קריירה מוצלחת באמת, ניתן להתאחד בקבוצות, ליצור לוגו ולצאת ביחד למשימות. ואם אתם חלשים הרבה יותר מהשותפים, לא תצטרכו לשבת בצד – תוכלו להיות סיידקיקים, ועדיף להיות סיידקיק מאשר לא להיות בכלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully